Pozdravljeni sem Peter, star sem 17 let, obiskujem tretji letnik srednje zdravstvene šole, v šoli mi je vse v redu imam dobre ocene, strokovni predmeti pa me ne zanimajo preveč in tudi prakse nemaram, po srednji šoli se nebi rad zaposlil v zdravstvu. Glede na to da sem že tretji letnik pa je že prepozno da bi se prepisal. Torej je najbolje da potrpit še to leto in pol? In ali se lahko po končani 4letni šoli zaposlim tudi na drugih področjih ki nimajo zveze z zdravstvom?
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Lahko se prepišeš med šolanjem in tudi med šolskim letom, a le če je v programu, v katerega se želiš prepisati, prosto mesto in če ti na šoli omogočijo naknadno opraviti zamujene obveznosti. Svetujem ti, da razmisliš, kaj si želiš in če te kak program pritegne, je najbolje, da kontaktiraš svetovalno službo želene šole in se pozanimaš o možnostih.
Vsekakor pa je dobrodošlo, da zaključiš zdravstveno šolo, tudi če ne nameravaš delati v zdravstvu. Veliko ljudi dela izven svojega profila, pri čemer pa je pogosto pomembna stopnja izobrazbe.
A najprej je koristno vedeti, kaj si sploh želiš. Absolutno ti s tem ne želim povzročiti pritiska, saj eni pri sebi spoznajo to prej, drugi kasneje. Spodbujam pa te, da imaš odprte oči in si daš priložnost poskusiti več stvari, da spoznaš sebe in s tem tudi ugotoviš, kaj maraš in česa ne.
Želim ti prijetno raziskovanje samega sebe in uspešno na poti, kjerkoli že ta bo.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike