Zdravo,
imam par vprašanj.
Zaključujem 9. razred in me zanima kam iti na srednjo šolo če hočem postati avtomehanik? Sicer sem dokaj confident ampak vseeno me malo skrbi, ker zadnjič ko sem se pogovarjala z očetom mi je povedal, da je tam večina dijakov moškega spola oz. da je možnost da bom ideno dekle. Sicer se ne družim ravno z sošolkami, vendar z sošolci tudi ne. Ponavadi si najbolje razumem z starejšimi osebami pa ni važen spol. Vglavnem skrbi me da nebi bila sprejeta v družbo. Kaj je vaše mnenje?
Lp, Zaskrbljena
Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Moje mnenje je, da te ne rabi skrbeti. Nasprotno, pohvalila bi te, da se pri teh letih tako dobro poznaš in veš, kaj si želiš, četudi je to stereotipno moški poklic. Ti pa iz lastnih izkušenj dela na šoli s takšnim programom lahko povem, da se kdaj najde tudi kakšna punca v oddelku, tako da morda pa le ne boš edina. Ampak tudi če boš, se boš zagotovo dobro znašla med fanti. Pomembno je, da imaš s sošolci dober odnos, ne rabijo pa to biti neke globoke prijateljske vezi, saj greš v šolo z drugim namenom, kot pa zaradi druženja.
Šole za program avtomehanika oziroma avtoserviserja so:
Srednja poklicna in tehniška šola Murska Sobota, Srednja tehniška in poklicna šola Trbovlje, Srednja tehniška šola Koper, Srednja šola Domžale - Poklicna in strokovna šola, Srednja šola Pietro Coppo Izola, Strokovni izobraževalni center Ljubljana - Srednja poklicna in strokovna šola Bežigrad, Tehniški šolski center Maribor - Srednja strojna šola, Šolski center Celje - Srednja šola za storitvene dejavnosti in logistiko.
Upam, da sem naštela vse šole s tem programom.
Želim ti, da slediš sebi in svojemu notranjemu glasu in pogumno stopiš na srednješolsko pot.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike