Vpisala sem se na srednjo solo, -gimnazijo ,ki ni bila moja prva izbira.na prvi sem za malo zgresila vpis. Ta druga izbira mi ni vsec, saj mi sola kot taksna sploh ni vsec. Prav tako nam nakako dajejo vedeti, da smo nekaj vec od ostalih sol.lahko dam prosnjo za prepis na prvo izbiro, ce se sprosti kaksno mesto,... ne vem kaj naj sem v tezki dilemi... mogoce kaksen nasvet se iz vase strani?
Aj
Aja
Res prosim za kaksen nasvet...
Uredništvo
Nives Laul

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Predlagam ti, da šolo, kamor bi si želela iti, pokličeš (ti ali starši) in preveriš, če imajo prostor. Potem boš napisala prošnjo, dodala spričevala zadnjih razredov OŠ in morda boš dobila možnost, da se prepišeš. Naj te potolažim: prepisi med šolami so kar pogosti in v primeru, da se dijak na šoli, kjer je, res ne najde, je tudi smiselno, da šolo zamenja.
Predlagam pa ti, da tudi šoli, na kateri si, daš priložnost; ljudje namreč v primerih, ko smo v nekaj 'prisiljeni' oz. ni po naših načrtih, začnemo gojiti negativna čustva in nismo sposobni videti pozitivnih plati tega, v kar smo 'prisiljeni'. Želim ti kljub vsemu čim mirnejši začetek srednješolskih let in te lepo pozdravljam.
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja
Aj
Aja
Hvala za odgovor.... bom se malo premislila, ce pa res ne bo vredu pa bom upostevala vas nasvet... sicer sem s to mislijo da dam tej soli priloznost tudi vstopila prvi solski dan samo nekako res ne spadam sem, ceprav so ucitelji, sosolci, sola kot taka vredu... res vam hvala za vas cas