Pozdravljeni,
vem da imam še veliko časa saj sem stara šele 11 ampak jaz bi rada to vedela že prej.
Kaj moram znati in vedeti če hočem iti za vzgojiteljico.
Lp Hello_1234
Uredništvo
Nives Laul

Odgovor svetovalke:
Hello, zdravo :).
Nič ni narobe, če se že zgodaj zanimaš za poklice, to je nadvse pohvalno!
Če razmišljaš, da bi rada bila vzgojiteljica, je v prvi vrsti pomembno, da imaš rada otroke in to tudi takrat, ko niso lepi, čisti in nasmejani, ampak tudi, ko se ujezijo, razjočejo, popraskajo ... Zavedam se, da to težko presojaš pri svoji starosti, a se mi zdi pomembno, da ti to napišem. Med osebnostnimi lastnostmi je pomembna ustvarjalnost, odprtost, želja po razumevanju doživljanja drugih ljudi, sodelovanje, interes za razvoj človeka, za vzgojo.
Kar se tiče izobrazbe, je pa tako. V vsaki skupini v vrtcu imajo pomočnika vzgojitelja in vzgojitelja. Pomočnik vzgojitelja postaneš, ko zaključiš srednješolski strokovni program predšolska vzgoja. Vzgojitelj pa si lahko, potem ko zaključiš visokošolski študij predšolska vzgoja na pedagoški fakulteti; na ta študij se večinoma vpisujejo dijaki, ki so zaključili srednješolski strokovni program predšolska vzgoja, možnost vpisa pa imajo tudi gimnazijci s splošno maturo.
Upam, da sem ti odgovorila na vprašanje.
Želim ti lep konec tedna,
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja
He
Hello_1234
Pozdravljeni še enkrat,
sošolka mi je rekla da moram znati igrati instrument. Je to res?
Lp.Hello_1234
Uredništvo
Nives Laul
Odgovor svetovalke:
Hello, tudi tebi še enkrat lep pozdrav :).
Ne, ni ti potrebno znati igrati nobenega instrumenta, niti ti ni potrebno poznati not ali kaj podobnega. Za vpis tudi ni nobenega preizkusa nadarjenosti. Pri pouku glasbe (ki je sicer pomemben del programa predšolske vzgoje, saj je glasba med otroki zelo priljubljena) se dela vsa snov (teorija in igranje instrumenta) čisto od začetka. Fino je, da imaš vsaj malce smisla za ritem, pa tudi to se da naučiti, če je volja :).
Na programu je poudarek na ustvarjalnosti na vseh področjih: glasbenem, plesnem, likovnem. Nekateri dijaki so močnejši na enem, spet drugi na drugem področju. Ni se ti potrebno bati teh predmetov, če si se pripravljena česa novega naučiti - potem boš morda odkrila celo, da si na kakšnem področju talentirana, pa niti vedela nisi ;).
Lepo bodi
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja