Živjo, stara sem 14 let in to leto je potekalo vpisovanje v srednjo šolo. Kar težko sem se odločila kam bi šla, zato sem nakoncu izbrala gimnazijo, saj so mi jo vsi svetovali. Šele zdaj pa sem začela razmišljati, da bi se imela veliko boljše na farmacevtski srednji šoli. Tam bi se boljše počutila, lepše imela in tudi mogoče manj učila. Moje vprašanje je, ali je to dobra odločitev. Namreč zdaj se začenja mesec junij, zanima me tudi če se lahko prepišem že zdaj, junija. Prosim če mi lahko svetujete, ali je moja sedanja odločitev dobra, torej da bi se prepisala na farmacevtsko, saj me ta poklic zelo veseli. Strah me je tudi, kaj bojo rekli starši, saj me podpirajo pri gimnaziji in ne vem če se bojo strinjali.
Hvala za odgovor :)
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Čestitke ob zaključku osnovne šole! Srednja šola predstavlja obdobje dozorevanja, spoznavanja sebe in raziskovanja, kako mi gledamo na svet, hkrati pa nam da neko zasnovo, v katero smer bomo stopili naprej.
Samo ti veš, kaj je dobra odločitev zate. Ne starši, ne učitelji, ne prijateljice, ampak le ti. Zato, če imaš željo in te vleče na farmacijo, se poslušaj in sledi svojemu občutku. 4 leta ni kratko obdobje, zato je super, da ga preživiš tako, kot si sama želiš. To, da slediš sebi, pomeni tudi, da se imaš rada.
Področje farmacije je zelo iskan poklic, lahko pa nadaljuješ tudi študijsko pot, zato lahko staršem to na lep način razložiš, da je kot prvo to nekaj, kaj si želiš, kot drugo pa boš tudi poklic dobila brez težav. In da bi ti veliko pomenila njihova podpora pri tej odločitvi. Predvsem pa vztrajaj, kot sva že rekli, to je tvoje, je nekaj, kar se boš ti učila. In krasno je, da že zdaj veš, katera pot je zate.
Želim ti veliko uspeha!
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike