Pozdravljeni,
zelo si želim iti v srednjo šolo SŠFKZ (program farm. tehnik). Skrbi me, da študija ne bom mogla nadaljevati. Ali je možno priti na kakšen drugi faks, če vzameš peti predmet pri maturi? In ali lahko sploh prideš na faks ali imajo prednost gimnazijci?
Skrbi me tudi ali je šola za farmacijo zahtevna. V osnovni šoli imam pravdobre in odlične ocene, sem pa slišala od drugih, da je zelo teško priti v srednjo šolo, ker so omejitve.
Če ima kdo kakšno informacijo je bom zelo vesela.
Lep pozdrav.
• Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
S poklicno maturo programa farmacevtski tehnik se z opravljenim dodatnim petim predmetom splošne mature (kemija ali fizika) lahko vpišeš na študij farmacije. Točke se preračunavajo drugače kot pri gimnazijcih (pogoje preveri v Razpisu za vpis), a to ne pomeni, da imajo gimnazijci prednost. V programu farmacevtski tehnik boš lažje dosegala lepši učni uspeh, res pa je, da opravljanje 5. predmeta pomeni precejšnje dodatno breme v 4. letniku. So plusi in minusi ene ali druge izbire.
Program farmacevtski tehnik je imel lani spodnjo mejo 148 od možnih 175 točk; upoštevajo se ocene iz obveznih predmetov v zadnjih treh razredih. Gotovo lahko približno oceniš, koliko točk boš uspela zbrati.
Priporočam ti, da dobro izkoristiš informativna dneva, obišči šole v vseh treh terminih. Pomembno je, kak občutek boš dobila v stavbi, med ljudmi, ki se tam izobražujejo ali delajo. Drugače je, če samo brskaš po spletni strani.
Želim ti uspešno delo v drugi polovici 9. razreda in seveda zate najboljšo odločitev za srednjo šolo.
Prijazen pozdrav,
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja