Pozdravljeni,
danes ze drugi dan, tu pa tam začutim kot da mi srce zaskoči, "flutters" tako kot piše na internetu za srčne palpitacije. Kako dolgo je normalno, da se to dogaja in če bo minlo samo od sebe? res je da sem zadnje 3 tedne zelo pod stresom zaradi študija, če je to kaj povezano. (na srcu imam odprt feramen ovale, ki ni kritičen in hodim samo na občasne preglede, če bi mogoče bilo tudi kaj s tem?)
Prosim za nasvet. Hvala
Uredništvo
Nejla Đikić

Odgovor svetovalke:
Draga obiskovalka spletne strani,
Srčne palpitacije so pogost simptom zaradi katerega pacienti pridejo k zdravniku.
Lahko so popolnoma "varne", v smislu, da jih povzroča stres, anksioznost, kajenje, nespečnost, energetske pijače itd.
Lahko pa nakazujejo na nekatero srčno bolezen.
To, kar je pri tebi posebno je, da že imaš znan odprt foramen ovale in zato ne moremo biti prepričani, da je vzrok samo stres. Priporočam ti, da obiščeš svojega osebnega zdravnika, ki ti bo naredil EKG (snemanje srca) in se potem odločil, če potrebuješ pregled kardiologa.
Lepo te pozdravljam,
Nejla Đikić, dr. medicine, specializantka psihiatrije