Zdravo
Danes je bil dan v šoli  polomija. Saj ko sem hodila po stopnicah z dvema sošolkama je prvo ena sošolka slekla hlače drugi. Nato je druga sošolka slekla meni hlače in me je videl en iz 9.razreda. Saj mi ješlo tako na jok in me je bilo zelo sram.
• Zm
Zmedena sova
Kar si napisala se je slišalo grozno ... Jaz bi ti svetovala da če nosiš kavbojke imej vedno pajkice odspodaj. Tako te ne bo mogla osramoti.  Pa še en nasvet. Izogibaj se ju . Čim dlje čim bolje
Upam da ti kaj pomaga...
Zmedena sova
• Pa
Pacjsno1
Ammmm halo kasne so to prjazlce da ti vlecejo hlace dol pred usemi js bj se skregala z tisto k je to nardila.
Moje mnenje zasluzs si bols frendice nepa takih k ti hlace vlecejo dol.
• Uredništvo
Dora Mališ

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Zara!
V svojem sporočilu si opisala situacijo, v kateri je sošlka slekla hlače drugi tvoji sošolki in nato še tebi. Po tem dogodku te je bilo stram in si jokala.
Najprej bi rada izpostavila, da je to, kar se je zgodilo, zares grozno in verjamem, da si se ob tem počutila neprijetno. Zato je popolnoma normalno, da si doživljala opisane občutke sramu in žalosti.
Takšne oblike trpinčenja in nasilja nikoli niso sprejemljive, nažalost pa je dejstvo, da se takšne situacije dogajajo pri mladostnikih. V primeru takšnih situacij je zato vedno pomembno, da o dogajanju obvestiš odraslo osebo, ki ji zaupaš. Lahko gre za starše, razrednika ali pa svetovalne delavce na šoli. Oni bodo nato ukrepali naprej in poskrbeli, da se dogodek ustrezno naslovi. Preprečevanje nasilja ni enostavno in je možno, ampak je pomembno, da se zavedaš, da se takšne stvari ne bi smele dogajati in da je glede tega potrebno ukrepati.
Zanima me, ali se je že kdaj prej zgodilo kaj temu podobnega s to sošolko. Ali je že kdaj bila nesramna do tebe ali te zafrkavala? Kakšen odnos imata sicer s to sošolko? V kolikor je to stvar, ki se ponavlja večkrat, je še toliko bolj pomembno, da to poveš staršem ali pa svetovalni delavki na šoli.
Upam, da boste zadevo rešili na šoli in se ti takšne situacije ne bodo zgodile ponovno.
Lep pozdrav
Dora Mališ, mag. psihologinja