Pozdravljeni,
Imam fanta ze nekaj casa in si zelima spolni odnos. Problem je, ker sem spodaj porascena in ne vem kako bo na to odreagiral. Britja si zaenkrat ne zelim. Kako mu povem, da nisem pobrita. Kaj ce si ne bo zelel vec odnosa z mano?
• Ne
Nekdopacc
Ce te ima fant rad te bo sprejemal tako kot si
• Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Če si britja ne želiš, potem se ne brij. Mislim, da tvojemu partnerju ni nič treba povedati vnaprej, mogoče pa sploh ne pričakuje, da boš depilirana. Sama še nisem slišala, da bi si kdo premislil glede spolnega odnosa samo zaradi partnerjeve izbire o tem, ali se po intimnih predelih brije ali ne, tako da ne skrbi, vse bo v redu. Če pa bi partner komentiral tvojo odločitev, mu lahko preprosto samozavestno pojasniš, zakaj si britja ne želiš. Ob tem pričakuj, da tvojo odločitev sprejme, saj bi to storil partner, ki te ima rad.
Želim vama prijetno in varno prvo spolno izkušnjo. :)
Lep pozdrav,
Ajda Novak, mag. psihologije