Hej
Vsakič ko greva s bratom kam na morje sama se ne morem povezati z drugimi otroci v moji skupini. Vedno sem približno 2 dni tiho potem pa se počasi povežem z njimi ampak ponavadi em oni prvi ogovorijo.Zanima me zakaj in ali se da to kako popraviti.
HVALA
Uredništvo
Anja Mikl

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
hvala, da si se s svojim vprašanjem obrnil na naš forum!
Ljudje smo si med seboj osebnostno precej različni, kar zagotovo tudi vpliva na naše vstopanje v odnose ter na naš stil komunikacije. Nekateri so po naravi bolj družabni, lažje pristopijo k drugim osebam, se morda lažje sprostijo v skupini ljudi, medtem ko so drugi bolj tihi, niso tako radi v središču pozornosti in rabijo morda nekoliko dlje, da se lahko v družbi zares sprostijo in stopijo v stik z drugimi. To je ena izmed naših osebnostih dimenzij, ki jo delimo na ekstravertnost ("umerjenost navzven") in introvertnost ("usmerjenost vase").
Zagotovo ni potrebno ničesar popraviti na tebi, lahko pa se priučiš kakšnih zate novih stilov komunikacije, ki bodo zate bolje delovali oz. se boš bolje počutil. Zagotovo je težko pristopiti do nekoga, ki ga nič ne poznamo, ampak v takšnih situacijah se je dobro spomniti, da je druga oseba v čisto podobnih okoliščinah. Lahko ti pomaga, če se vključiš v kakšno dejavnost, ki jo druge osebe počnejo (npr. kakšne športne igre, igre s kartami ipd.) in tako zelo naravno načneš kakšno temo ter spoznaš osebo na drugi strani. A bi bilo kaj takega sprejemljivo zate? Omenjaš še, da imaš brata; morda je to lahko v pomoč in spoznaš nove ljudi, ki jih pozna on? Ali gre to tako ali morda ne vem dovolj?
Zagotovo se mi zdi super, da razmišljaš o teh temah; za marsikoga sklepanje stikov in prijateljstev ni tako preprosto kot zgleda. Je pa zagotovo super, če poskusimo, saj bomo le tako lahko spoznali morebitne nove prijatelje.
Upam, da ti je odgovor kakorkoli pomagal in da ti bo naslednjič na morju kaj lažje!
Želim ti vse dobro.
Anja Mikl, mag. psihologije