Sem fant, star 17 let in imam težavo, kako navezati stik z dekletom, ki mi je všeč. Hodiva na isto šolo in sva skupaj pri enem izmed predmetov. Imam problem, da ne najdem trenutka in poguma, da bi lahko navezal stik oziroma začel pogovor. Razmišljal sem že, da bi to storil preko družabnih omrežij, vendar se mi to zdi nekoliko čudno.
Hvala za odgovor.
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Praviš, da si želiš navezati stik s punco, ki ti je všeč, vendar ne najdeš pravega trenutka, kraja oz. teme, da bi jo ogovoril.
Narediti prvi korak je res lahko kar težko in včasih kar malo »strašno«, vendar pa je to nujno, če želimo, da se odnos kam premakne. Glede na to, da hodita k istemu predmetu, bi bila lahko tema vajinega pogovora na začetku že sama snov tega predmeta ali pa tudi dogajanje na šoli. Povprašaš jo lahko tudi preprosto o njenem dnevu, počutju ali pa morda o kakšnih hobijih za katere veš, da jih ima. Ujeti pravi trenutek je res lahko nekoliko težko – še posebej v šoli, ko je okrog prisotno vedno veliko ljudi. Vendar če zares pomislimo, nekaj takega kot »pravi trenutek« pravzaprav ne obstaja. Vse je odvisno od nas in pripravljenosti, da nek korak naredimo.
Kot si že sam rekel, so tudi socialna omrežja lahko eden izmed načinov, da začnemo pogovor z nekom. Osebno se mi v današnjem času ne zdi čudno, da bi prvi stik vzpostavil preko njih, saj so res že zelo integrirana v naša življenja in jih konstantno uporabljamo, da ostanemo v stiku z drugimi ljudmi. Morda je lahko ta način še nekoliko lažji, saj nam tega ni potrebno narediti v živo, obenem pa imamo nekoliko več časa, da razmislimo o tem, kaj bomo osebi napisali. Seveda pa je to, kako boš ti vzpostavil prvi stik, odvisno le od tebe, torej kako bo tebi to najbolj prijetno storiti.
Želim ti veliko poguma,
Nika Koder, mag. psihologije