Živjo, bom zacela kar direkt zamenjala sem sport in sedej si zelim nazaj. sedaj treniram atletiko in mi je res bedno in sploh se ne vidim v tem prejsni sport ima dve kategoriji in ker nisem bila sprejeta v tisto ki sem zelela sem se razjezila in nehala amapk sedaj si res zelim nazaj sploh ko gledam po teliviziji....
hodim pa na gimnazijo amapk res nevem a mi je vsec a smi ni zelim iti na eno sredno ampak nevem ce si to zelim. pa tudi nevem kako naj starsem povem da si zelim nazaj saj bo treba kar veliko placati...
nevem kaj naj naredim tudi razmisljam neprestano v tem.
Uredništvo
Tina Jeromen

Odgovor svetovalke:
Živjo!
Najprej bi ti želela čestitati, da si zbrala pogum in si delila svoje občutke. Ni vedno lahko govoriti o tem, kaj nas muči, je pa zelo pomemben korak k temu, da najdeš rešitev.
Razumem, da je situacija trenutno zapletena in da te misli o prejšnjem športu veliko zaposlujejo. Vem, kako pomembno je, da uživaš v tem, kar počneš, zato naj ti pomagam z nekaj nasveti. Tvoje pismo je kratko, če sem pri odgovorih ustrelila mimo, mi prosim pošlji še dodatno vprašanje.
Nikoli ni prepozno. Če si res želiš nazaj v prejšnji šport, to še ne pomeni, da je tvoj čas že minil. Zelo veliko športnikov zamenja šport ali se k njemu vrne, tudi po daljšem premoru, in so pri tem zelo uspešni. Tvoja želja in motivacija sta ključni!
Če te skrbi, kako boš to povedala odraslim (staršem, trenerjem …) najprej zberi svoje misli - napiši svoje razmišljanje in želje na papir, da boš dobro pripravljena. Nato pa razloži, zakaj si želiš nazaj. Poudari, kako se ob tem počutiš in zakaj je to zate pomembno. Morda jih bo presenetilo, a ko bodo videli, kako resno to jemlješ, ti bodo morda bolj pripravljeni pomagati.
Obrni se na trenerja iz tvojega prejšnjega športa. Povej mu, da razmišljaš o vrnitvi, in ga vprašaj, kakšne so možnosti. Morda ima ideje, kako bi lahko spet začela trenirati, ali pa ti pomaga najti rešitev, ki bi bila lažje izvedljiva.
Pomembno: razmisli o svojih ciljih. Kaj si želiš doseči v športu? Če to jasno opredeliš, ti bo lažje razumeti, zakaj te prejšnji šport tako vleče nazaj. Prav tako pa boš lažje ugotovila, ali te atletika morda vseeno v nečem izpolnjuje.
Razmisli tudi o tem, ali bi lahko našla ravnotežje med športoma. Ni nujno, da se takoj povsem odpoveš atletiki, čeprav se zdaj morda zdi, da ti ne ustreza.
Nazadnje pa ne pozabi – tvoje želje in občutki so pomembni. Šport je lahko čudovita izkušnja, a samo takrat, ko se ob njem počutiš dobro. Daj si čas, raziskuj, in pogumno naprej!
Če imaš še kakšno vprašanje ali potrebuješ pomoč pri korakih, mi piši. Sem tukaj zate.✨
Tina Jeromen, univ. dipl. psih.