Pozdravljeni, zanima me kaj naj naredim če se v družini ne počutim sprejeto- v družini smo štirje otroci, in zaradi tega se počutim, da velikokrat nisem deležna tolikšne pozornosti in skrbi kot so preostali sorojenci. Hvala za odgovor
Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
razumem, da se v takšni situaciji lahko počutiš osamljeno in manj pomembno, še posebej, če imaš občutek, da tvoji sorojenci prejemajo več pozornosti. Tvoji občutki so povsem upravičeni, saj vsakdo potrebuje občutek sprejetosti in ljubezni.
Si že poskusila o svojih občutkih spregovoriti s katerim od staršev? Včasih se starši ne zavedajo, kako se otrok počuti, in bi te morda bolje razumeli, če bi jim to iskreno povedala. Predlagam, da poskusiš najti trenutek, ko sta z enim od staršev sama, in mu mirno razloži, kako doživljaš situacijo. Si se morda pogovorila s katerim od bratov ali sester? Mogoče kdo izmed njih čuti kaj podobnega, in bi pogovor pomagal pri boljšem razumevanju ter povezanosti med vami.
Pomembno je tudi, da si sama ustvariš občutek vrednosti in ljubezni. Neguj svoje hobije, interese in prijateljstva, ki te veselijo in ti prinašajo občutek zadovoljstva. Če potrebuješ dodatno podporo, lahko poiščeš pomoč pri šolski svetovalni službi ali kakšni drugi zaupanja vredni osebi, ki ti lahko pomaga pri razumevanju in izražanju čustev.
Nisi sama v tem, kar doživljaš, in zaslužiš si biti slišana.
Če imaš še kakšna vprašanja ali bi želela deliti svoje misli, sem tu zate.
Objem,
Cita Jenko, mag. psihologije