Pozdravljeni
Imam tezave pri spoznavanju punc vedno me vse zavrnejo in zaradi tega se bojim zavrnitve. Zaradi ostalih razlogov(ki jih nebi omenil) ne morem velikokrat hoditi vn s prijatleji ali s kaksno punco zato je še toliko tezje zame spoznati punco. Imel sem ze ounce preko spleta vednar sem hitro ugotovil da to ni prava ljubezn in da bi rad imel punco v živo. Prosim pomagajte mi
Hvala in lep pozdrav
Žiga
Uredništvo
Benjamin Bušelič

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
Za začetek bi se ti rad zahvalil za vprašanje. Iz njega sem razbral, da se sprašuješ, kako bi lahko spoznal punco in premagal strah pred zavrnitvijo. Napisal si tudi, da nimaš veliko priložnosti za druženje s prijatelji in spoznavanje deklet, imaš pa že izkušnje z razmerji na internetu.
V začetku vprašanja si navedel strah pred zavrnitvijo, ki izhaja iz predhodnih negativnih izkušenj. Ti občutki so normalni, ljudje pogosto povezujemo občutke in čustva z vzorcem dogodkov, ki so se zgodili in v tvojem primeru so to neprijetni občutki, ki so povezani z zavrnitvijo. Za spopadanje s strahom je dobro raziskati iz kje točno izvira, torej ali te je strah zavrnitve, morda čustev ki se pojavijo ob zavrnitvi, morda nadaljevanje odnosa po zavrnitvi. Raziskovanje nato lahko razširiš še na stvari, ki bi ti lahko pomagale ta strah zmanjšati, torej kaj lahko narediš pred dogodkom, da se nelagodje in strah v situaciji zmanjšata. Tako lahko že sam vsaj malo poskrbiš za manjšo napetost in razbremenitev občutkov strahu, povezanih z določeno tematiko.
Prav tako bi ti rad sporočil, da pri tovrstnih zavrnitvah ne gre za zavrnitev osebe, temveč za zavrnitev odnosa, ki je vedno zgrajen iz obeh oseb vključenih v odnos. S časom upam, da se bodo tvojim izkušnjam priključile tudi kakšne pozitivne, ki bodo še dodatno pripomogle h krepitvi tvoje samopodobe in zmanjšale prisoten strah.
Za konec bi se rad dotaknil še tematike priložnosti za spoznavanje oseb. Si v obdobju, ko se naši socialni krogi zelo razširijo, spoznavamo nove sošolce, se vključujemo v nove dejavnosti in odkrivamo nove interese. Sam si sicer izpostavil, da trenutno nimaš občutka, da imaš veliko priložnosti za druženje. Pri iskanju tako lahko začneš z načini, ki so ti dostopni. Morda so to interesne dejavnosti v šoli, morda kakšne izvenšolske dejavnosti, skupni predmeti ali hobiji. Na teh področjih lahko spoznaš mnogo ljudi, ki bodo delili tvoje interese in ambicije in prav preko njih lahko spoznaš osebo s katero se boš ujel.
Želim ti veliko poguma in samozavesti, predvsem pa sreče in veselja pri ustvarjanju novih zgodb, novih spominov, na katere upam, da boš lahko nazaj gledal z nasmehom.
Benjamin Bušelič, Bachelor of Science (republika Avstrija)