Pozdravljeni,
Pred dvema tednoma sem bila na eni žurki in bila sem pijana. Nato sem spoznala enega fanta z katerim sem seveda zaradi alkohola začela flirtati. Bila sem z 2 prijateljicama ampak sem kasneje ostala sama z njim in njegovimi prijatelji. Rekel mi je da niso slaba druzba in takoj sem se sprostila. Malo smo se zabavali in plesali, potem pa je prišel čas za odhod. Objela sem ga on me je pa poljubil. Potem me je pospremil do vhoda kjer sva se še enkrat poljubila in nato sem odšla. Zdaj je od tega že en teden, vmes sma si vsak dan pisala in za danes me je povabil v kino. Rekla sem mu že da grem a sem si zdaj premislila ker nisem več prepričana. Napisala sem mu da ne moram ker moja mama ne želi da grem danes ven. Point je ker je zelo prijazen in je res vredu fant. Toraj karakter je super in normalen, nisem pa čisto prepričana da mi je všeč, karakterno mogoce za izgled pa nisem prepricana. Nekje sem brala da bi te morla fant tudi spolno privlačiti za kar pa jaz nisem cisto prepricana. Zdaj ne mislim da bi se mi gabo, ni slab ampak ne želim narediti kakšne napake.
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš torej, da si pred kratkim spoznala fanta, s katerim sta se ujela in sta tudi ostala v stiku. Sedaj te je povabil ven, vendar pa sama nisi več prepričana ali ti je zares všeč in se sprašuješ kaj bi bil naslednji pravi korak. Na njem ti je predvsem všeč karakter, ne čutiš pa fizične privlačnosti.
Seveda je pomembno, da nas oseba tudi fizično privlači, vendar pa za uspešno zvezo samo to ni dovolj. Niti ni nujno, da je fizična privlačnost prisotna že takoj po prvem srečanju. Lahko se tudi zgodi, da nam oseba postaja s časom, ko jo spoznavamo, tudi vedno bolj všeč (tako osebnostno kot tudi fizično).
Praviš da se bojiš, da boš naredila napako. V kakšnem smislu? Verjamem, da je lahko prvi zmenek z neko novo osebo kar vznemirjajoč. Vendar pa te to, da greš z njim na zmenek (v tvojem primeru v kino), še ne obveže v noben odnos, saj sta se šele začela spoznavati. Preden se spustimo z osebo v kakšen bolj romantičen odnos je pomembno, da jo prej dodobra spoznamo in vidimo ali nam je zares všeč, se z njo zares ujamemo, razumemo. Lahko ti bo ravno to druženje prineslo nekoliko več informacij ali ti je fant zares všeč ali ne in kam ta odnos pelje. Seveda pa se na povabilo odzovi le če tudi ti to hočeš.
Želim ti vse dobro!
Nika Koder, dipl. psihologinja (UN)