Hej,
Bila sem v sedmem, šestem razredu, ko sem trenirala plavanje.. Nehala sem trenirati zaradi tega ker se nisem počutila sprejeto v moji selekciji, raje sem se osredotočila na solo in obupala... Žal mi je da sem obupala... Imam svoje sanje... Rada bi želela spet nekaj trenirat... s sportom se ukvarjam dnevno sama.. a rada bi določen sport začela zares trenirati. Stara sem 16 let. Hodim na gimnazijo.. imam Veliko učenja.. Ampak a mislite, da če z voljo probam zopet spet kaj trenirat.. plavanje, ali pa še veliko športov je v katerih bi se rada preizkusila... speed skating, lahko bi zopet spet začela z plavanjem, tek- rada tečem.. vem da je ternirati tek nekaj drugega. A mislite, da glede na mojo starost- 16 je še vedno možnost, da mi uspe? Mogoče tako uspe, da bi bila uspešna v tekmovanjih, se čez 4, 8 let,... udeležila olimpijskih Iger. Ali pa drugih tekmovanj..
Mogoče so vse to le sanje, o katerih lahko le "sanjam" in je že vse to prepozno... Sama nevem zato bi prosila za vaše mnenje.
Hvala.
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in delila svoje doživljanje.
Pišeš, da si v osnovni šoli trenirala plavanje, vendar si zaradi občutka nesprejetosti prenehala. Sedaj je tvoja želja po treniranju nekega športa vedno bolj intenzivna in razmišljaš o možnostih. Verjamem, da se ti pojavljajo številna vprašanja in da si resnično želiš najti neko aktivnost, ki te bo osrečevala in izpopolnjevala.
Sprašuješ, če ti lahko glede na tvojo starost še vedno uspe, da bi bila uspešna na kakšnih športnih tekmovanjih. Na žalost, ti težko ponudim jasen odgovor na tvoje vprašanje. Veliko je namreč odvisno od tega, za kateri šport bi se odločila, koliko bi bila pripravljena vložiti v ta šport, kakšne so tvoje sposobnosti itd. Glede na to, da ti šport predstavlja tako pomemben vidik tvojega življenja, te spodbujam, da vseeno razmisliš kaj bi si želela trenirati in se za to tudi odločiš. Četudi morda ideja o Olimpijskih igrah ne bo izvedljiva. Če so to tvoje sanje, ni prepozno, da jim slediš. Je sicer res, da so se možnosti morda nekoliko spremenile, ampak verjamem da te bo že to, da se z nečim ukvarjaš, kot si se včasih, dobro vplivalo nate.
Omenila si tudi, da imaš veliko učenja. Mogoče se lahko to zdi na prvi pogled kot neka ovira, vendar sem prepričana, da ti lahko dobra organizacija časa pomaga pri združevanju šole in preostalih aktivnosti.
Če ti je aktivno ukvarjanje s športom že od nekdaj predstavljajo nekaj, k čemur stremiš, ti svetujem, da slediš svojim sanjam. Ni še prepozno, da se izpopolniš na tem področju, je pa dobro, da pred začetkom treniranja jasno razmisliš in preveriš svoje možnosti - možnosti glede tekmovanj. Tako boš jasno vedela, kakšne so tvoje realne možnosti za v prihodnje.
Želim ti vse dobro in te lepo pozdravljam,
Urška Pisar, dipl. psihologinja (un)
• Kl
Kljuka
Jebi ga.Jaz sem se isto počutil.Pa se pol nehal.