živjo. zelo velikokrat se skregam z sestro in nevem kaj naj naredim. sploh ne gre brez kreganja. ona začne provucirati jaz pa se tako razjezim. obe drugo drugo poškodujeva. one mi zarije nohte v kožo jaz pa jo udarim. prosim pomagajte!
Mici
• Uredništvo
Dora Mališ

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
V svojem sporočilu si zapisala, da se s sestro pogosto kregata in tudi telesno napadeta druga drugo. Prosiš za pomoč, saj ne veš, kaj bi naredila.
Žal nisi zapisala veliko o odnosu s svojo sestro, zato ti nekoliko težje svetujem. Zanimalo bi me še, ali je tvoja sestra mlajša ali starejša, kakšen odnos imata sicer in glede česa se najpogosteje kregata. Sicer je pomembno, da veš, da se marsikdo v tvojih letih ne razume dobro s svojimi sorojenci in pogosto med njimi prihaja do kreganj.
Omenila si tudi, da se kdaj fizično poškodujeta. Ali to vedo vajini starši? Kako so se oni odzvali na to? V kolikor gre za nasilje, je pomembno, da poveš svojim staršem, tako da bodo tudi oni ukrepali in ti lahko pomagali v trenutku, ko vajino kreganje preide v nasilje.
Glede zmanjševanja pogostosti kreganja ti nekoliko težje svetujem, saj ne poznam dovolj dobro situacije in vajinega odnosa. Izhajam lahko iz tega, da si povedala, da te sestra pogosto provocira, ti pa se nato razjeziš. Glede na opisano, ti prilagam članek o asertivnosti in izražanju jeze, ki bi ti lahko pomagal pri izogibanju konfliktom - https://www.tosemjaz.net/razisci/custva-in-psihicne-stiske/dodaj-article-page-220128093354/
Upam, da sem ti z odgovorom vsaj nekoliko pomagala.
Lepo bodi!
Dora Mališ, dipl. psih. (un)
• po
pomagačkoo
oj,
doma se mi dogaja istonz mojim bratom. punca sem. do mene je nasilen. probaj jo zamototi z kakšno igro