Dober dan,
pišem vam zato, ker sem se znašla v zapleteni situaciji. Septembra sem se skregala s prijateljico, ki jo bom imenovala Hana. Vpletena je bila še ena druga prijateljica in zadeva je bila res grda. Zadeva je bila tako huda, da je Hana na koncu dobila opomin. S Hano sva popolnoma prekinili stike. Zdaj pa se dogaja nova zadeva, pri kateri je prav tako vpletena Hana. Gre za to, da Hana in njena prijateljica, ki jo bom imenovala Suzana, kujeta čudne načrte glede ene moje prijateljice (imenovala jo bom Rubi), ki je bila priča pri septembrskem dogajanju. Jaz sem jih naključno slišala in povedala Rubi. Popenila je in se zmenila s Hano in Suzano, da se bodo jutri dobile in razčistile zadevo. Rubi me je prosila, če bi šla z njo, ker sem priča. Jaz pa ne bi šla z njo, ker se nočem kregati s Hano in Suzano. Gre tudi za to, da se dobro razumem s Suzaninim bratom in ne bi rada, da bi mislil, da protivim proti njegovi sestri. Je pa tudi to, da vem da ima Hana doma hude zelo hude družinske razmere in tudi zaradi tega nočem, da preveč nastrada, čeprav jo še vedno SOVRAŽIM zaradi tistega, kar je naredila septembra.
Kaj naj naredim???!!!
Pipi
Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
žal je zaradi vikenda tvoje sporočilo do mene prišlo šele danes. Glede na tvoj zapis predvidevam, da je omenjeno srečanje že za tabo. Kako si speljala celotno situacijo? Si o tem govorila z Rubi? Si se srečanja udeležila? Kaj se je dogajalo?
Pohvalno se mi zdi tvoje razmišljanje, da se s Hano in Suzano ne želiš kregati in se taki situaciji raje izogneš. Glede na pretekli konflikt, za katerega praviš, da je bil zelo hud, bi bilo tudi sicer morda bolje, da se nadaljnji spori razrešujejo v prisotnosti odrasle osebe. V kolikor želite razrešiti medsebojne spore bi bilo morda najbolje, da to rešite v prisotnosti kater/ega izmed učiteljic/učiteljev ali svetovalne/ga delavke/ca.
Upam, da se še javiš in z menoj deliš trenutno situacijo.
Lepo bodi,
Amadeja Jurič, mag. psihologije