Hej :/
Star sem 17, študiram vreji, starša sta v dobrih odnosih...ampak mam težavo...vsakič, ko grem s frendi na žur (ne pijem, da ne bo pomote) se mamo fajn pa to samo se vedno konča enako...z seksom...ne da me silijo al kaj takega samo, ne vem zakaj se mi to vedno dogaja. Nisem še nobeni naredu otroka, nisem še pripravljen bit foter...ampak mel sem že trojčka s tremi ženskami. Sicer je fajn samo mam opčutek da hočem vedno samo to, da se počutim zakon ko ženske vlečejo mojega korenjaka. Ampak si ne morem pomagat...težko razložim...pač rad bi zaklučil z tem...
Hvala...
Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Dragi fant!
Opisuješ, da se žuri, katerih se udeležiš, vedno končajo s seksom, tudi grupnim. Praviš, da te k temu sicer ne silijo, vendar ne veš, zakaj se ti to vedno dogaja. Sicer priznavaš, da ti je to fajn, da vedno hočeš samo to in dodajaš, »da se počutiš zakon, ko ženske vlečejo tvojega korenjaka«. Rad bi s tem zaključil, pa si ne moreš pomagati.
Kvantiteta partnerk oziroma partnerjev v spolnosti nikakor ne nadomesti kvalitete celovitega odnosa med partnerjema. Gre za zgolj telesno zadovoljevanje, brez nekih kvalitetnejših čustev. Lahko celo rečemo, da gre za zgolj telesno izživljanje, ki pa prinese le kratkotrajno telesno zadovoljitev, vendar pusti človeka praznega, osamljenega, brez čustvenih zadovoljitev.
Kaže, da tudi ti že tako doživljaš svoje spolne avanture, saj ti ne prinašajo pravega zadovoljstva. Zakaj pa s tem ne moreš prenehati, četudi, kot pišeš, si to že želiš? Takšna spolnost ti prinaša telesne užitke, poleg tega pa se z njo samopotrjuješ, dokazuješ sam pred sabo (in pred drugimi) svojo »moškost« da si v tem frajer.
Ni dovolj, da se samo zavedaš, da ti takšno spolno življenje ne prinaša pravega zadovoljstva in da bi rad s tem prenehal. Vprašanje je, če si dovolj odločen in močan, ali boš imel pravo voljo, da boš prenehal s takšno spolnostjo. Lahko ti pa napovem, kdaj se ti bo to zagotovo zgodilo. Ko se boš zaljubil, ko boš z dekletom doživljal medsebojno, vzajemno ljubezen, boš zelo rad bil samo z njo.
Brane But, univ. dipl. psiholog