živjo
Sem star 13 let in si želim iti v nudistični kamp ampak nevem kako želim povedat strašem da želim biti gol v kampi za nudiste in kako lahko testiram da sem na to pripravljen.
In še nekaj o samozadovoljevanju zanima me kako se ženske samozadovoljujeo na kakšne načine
lep pozdrav
Matevž
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Dragi fant!
Rad bi šel v nudistični kamp, strašno si želiš biti gol med nudisti in ne veš, kako se naj testiraš, če si na to pripravljen. Kaže, da sploh ne veš natančno, kaj sploh nudizem oziroma naturizem je in si to sprva malce bolj natančno oglejva (povzeto po spletnem portalu naturist.si).
Življenje v modernem svetu škoduje telesnemu in duševnemu zdravju človeka, saj je znano, da prinaša odtujenost do narave in med ljudmi samimi, odpravlja nesmiselne predsodke do golote in končno uničuje naravno okolje. Za premagovanje teh tegob se zavzema tudi naturizem, ki stremi k vzpostavitvi ponovnega ravnovesja med človekom in naravo, ga usmerja nazaj k naravi in mu odkriva naravo, od katere se je že močno odtujil in pozabil, da je del nje.
Naturisti si z gibanjem in rekreacijo v naravi izboljšujejo telesno in duševno zdravje, se osvobajajo moralnih predsodkov, s skupno goloto odkrivajo človekovo pravo podobo in podpirajo vse dobrine in navade, ki koristijo telesu in razumu ter so nasprotniki vsega, kar nam škoduje. Posebna značilnost naturizma je izkušnja skupnega življenja v goloti, ki izhaja iz zveze med človekom in naravo. Pri naturizmu gre za premišljeno goloto, ki sta ji fetišizem in izumetničenost tuja in se strogo ločuje od golote, ki preseneča in vzburja.
Na nudističnih plažah veljajo določena pravila. Med drugim je vsakršno nespodobno obnašanje prepovedano, lahko je tudi sankcionirano. Pri vstopu v nudistični kamp največkrat zahtevajo člansko izkaznico katerega od nudističnih društev, še posebno, če gre za moškega, ki prihaja sam.
Sumim, da so tvoji motivi za obisk nudistične plaže vse kaj drugega kot so ravnokar opisani. Ti bi se rad naslajal ob gledanju golih ženskih teles, pri tem se pa bojiš, da bi ti penis vstal, zaradi česar bi ti bilo preveč nerodno. Zagotovo se tega bojiš in s testiranjem pripravljenosti bi rad preveril, če se ti to ne bi dogajalo. Glede na tvojo starost bi se ti to zagotovo zgodilo.
Ne verjamem, da bi se ob svoji starosti lahko včlanil v katerega od nudističnih društev. Bojim se, da boš moral počakati do svoje polnoletnosti.
Sedaj pa k tvojemu drugemu vprašanju. Zanima te, kako se ženske samozadovoljujejo. Tega ti pa zares ne bi opisoval. Več kot dovolj časa je še pred tabo, da boš to sam spozna(va)l.
Brane But, univ. dipl. psiholog