Mene pa samo zanima ali je "normalno", da se s fantom pogovarjaš o spolnosti. Pač o tem koliko spolnih partnerjev si imel itd. Jaz sem se s cimro pogovarjala o tem in ona pravi, da si s fantom vse poovesta. Meni se zdi vseno malo neverjetno, da nekomu tako zelo zaupaš. Jaz nobenemu ne povem vsega. Tudi staršem ne. Bolj zadržujem stvari v sebi. Torej, o čem se je "normalno" pogovarjat s fantom.
Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če sem te prav razumela, si v dvomih o čem se je dobro pogovarjati s svojim fantom in o čem ne.
Zdravi in zreli romantični odnosi so si zelo različni, niti eden ni enak drugemu. Ljudje imamo namreč drugačne izkušnje, drugačne meje, kaj se nam zdi sprejemljivo ipd. V kolikor se oba v odnosu z izmenjavo informacij o bivših partnerjih strinjata, je lahko to del zdravega zadovoljujočega odnosa in nakazuje na visoko mero zaupanja med partnerjema.
To, da se partnerja pogovarjata o spolnosti je načeloma dobro, saj tako bolje spoznata preference drug drugega, kar lahko intimnost naredi bolj zadovoljujočo. Načeloma je določena stopnja zaupanja v partnerja zelo zaželena in videna kot pomemben del zdravega odnosa.
Kljub temu, da je zaupanje med partnerjema načeloma dobra, pa si večina ljudi želi vsaj nekaj stvari ohraniti zase (nekateri več, nekateri manj). To je popolnoma razumljivo in normalno oz. je celo dobro, da imamo navkljub ljubezenskemu odnosu še zmeraj zanimanja in odnose izven našega razmerja.
Čisto vredu je, če sama ne želiš vsega zaupati svojim bližnjim. Ljudje imamo različne osebne meje in to, da želiš stvari ohraniti zase, je potrebno spoštovati.
Upam, da sem odgovorila na tvoje vprašanje.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije