Serbus!
V svojem življenju sem zelo osamljen, hudo mi je in zato sm storil nekaj groznega...imel sm spolni odnos...in to z mojo prijateljico...ampak nisem v bistvu čisto sam kriv...živiva skupaj (moja sostanovalka je...nisva skup)...eno soboto, jaz pridem domu, se vsedem, kr mam še nekaj stvari za naredit in pol ona pride...nekaj mi razlaga, jaz pozabim na delo in se začneva smejat...pol tak kr iz ničega, ona se vsede čist tak poleg mene...nič nisem reku, kr me ni preveč motlo...in pol je začela šepetat...blo je mal creepy...vstala se je in rekla, da se gre preoblečt v nekaj bolj "udobnega"...in je prišla nazaj v kopalnem plašču...se spet stisne k meni...in pol naenkrat, me zgrabi za p...in se je vse začelo...čez nekaj časa se ustaviva...jaz sem bil ful v šoku...ona tudi...ampak pol sem JAZ začel njo lizat...vse je blo ok...sam zaj me je pa strah...kr nevem, če je noseča...nočem še bit foter...glavni problem pa je to, da zaj to delava vsako noč! In se ne moreva ustavit...kaj naj naredim?
• Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Dragi fant!
Med tabo in tvojo sostanovalko je prišlo do spolnih odnosov, kar je nekaj popolnoma naravnega in normalnega. In zakaj bi ti s tem storil nekaj groznega? Popolnoma je tudi odveč, da se sprašuješ, kolikšen delež krivde za to početje ima eden oziroma drugi od vaju. Praviš, da sta prijatelja in do spolnih odnosov med vama je prišlo sporazumno, oba sta se s tem strinjala. Všeč sta si, spolnost ponavljata vsako noč, kot pišeš, obema je to torej všeč in rada to počneta. S tem torej ni popolnoma ničesar narobe. Zakaj bi torej bil to glavni problem, ker imata spolne odnose vsako noč in se pri tem ne moreta ustaviti?
Glede možnosti neželene zanositve pa je rešitev enostavna. Nujno morata uporabljati kontracepcijo. Najbolj zanesljiva bi bila hkratna uporaba kontracepcijskih tabletk in kondoma. O tem se morata medsebojno dogovoriti.
Brane But, univ. dipl. psiholog