Kaj naj si mislim, ce mi punca govori, da se ji "ne da" imeti spolnega odnosa, in kako naj razresiva tezavo, da sem jaz nekoliko bol kinky ona pa sploh ne?
• Lu
Luka S
Živjo cel.
Jaz mislim, če je tvoja punca to govori mislim , da nista v pravem razmerja ali da ona se boji imeti spolnih odnosov. Sam, da veš, da jaz nikoli ni sem imel spolnega odnosa, ampak mislim, da moje trditve delno držijo. Naj rajše se pogovori z svojim očetom ali s prijaltjom.
Naj ti bo Bog s tabo.
• Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Veliko mladostnikov se ne ujame takoj v spolnih odnosih; bodisi zaradi spolne želje ali potreb ali pa zaradi različnih predstav o tem, kakšna naj bi spolnost bila.
Priporočam ti, da odgovorov ne iščeš pri drugih, najbolje, da se o tem pogovoriš neposredno s svojo partnerko. Bodi nežen in razumevajoč, daj ji prostor, da ti zaupa, kako se počuti in zakaj se ji "ne da". Mogoče je imela v preteklosti kakšno slabo izkušnjo, ali pa še ni občutila užitka v spolnosti - to vse in še več bi lahko bili razlogi za izogibanje spolnosti.
Najbolje bo, da se o tem iskreno pogovorita, tako bosta lahko zgradila varen in zaupen odnos, ki bo odličen temelj za zadovoljujočo spolnost za oba. Morda tvoja partnerka ne bo pripravljena na pogovor takoj, ampak daj ji vedeti, da si ji na razpolago in da bi se o vajini spolnosti rad pogovoril brez obsojanj in krivde, le z zanimanjem in ljubeznijo.
Vse dobro vama želim.
Ajda Novak, mag. psihologije