V nekateri izmed objav na forumu sem videl, da je masturbiranje odrasle osebe pred mladoletno spolno nasilje. Kaj narediti v tem primeru?
To se je zgodilo meni na plaži. Ko sem bil otrok, je starejši moški masturbiral ob gledanju mene, ko sem se kopal. Sem na terapiji pa se teh stvari ne upam omeniti, po eni strani si mislim, to je bilo 10 let nazaj in po drugi strani se še vedno velikokrat spomnim na to. Nevem koliko imajo take stvari vpliv na posameznika? Velikokrat se sprašujem, ali imam zaradi take stvari težave tudi drugje...
• Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Hvala, da si mi zaupal svojo skrb. Super je, da že hodiš na psihoterapijo ter da imaš izbranega psihoterapevta ali psihoterapevtko. Opisan dogodek na plaži je primer spolnega nasilja in je lahko potencialno imel negativen vpliv nate in na tvoj razvoj. Če nisi prepričan, kako je vplival nate, ti predlagam, da se o tem pogovoriš s terapevtom na terapiji. Zanima me, od kod izvira tvoj strah pred pogovorom o tem dogodku? Terapevt te ne bo obsojal in je verjetno že kdaj pomagal komu s podobnim spominom. Prav tako ti terapevt lahko samo omejeno pomaga, če te zares ne pozna.
Upam, da se boš kmalu opogumil in neprijeten, mogoče celo travmatičen dogodek delil s svojim terapevtom. Tako bosta lahko skupaj raziskala, kako je vplival nate ter kako se lahko osvobodiš. Zelo možno je, da bi lahko povzročil tudi težave na drugih področjih, tudi pri tem ti bo pogovor s terapevtom lahko v veliko pomoč.
Če te zanima še kaj, mi pa kar piši.
Ajda Novak, dipl. psihologinja (UN)