Zdravo. imam težavo. Neki tip ki ga ne poznam mi je začel pisat na Snapchat čiste norije... Ko me je pozdravil, je napisal če sem sama, napisala sem ja. Nato mi je napisal naslednje: Hej, komaj čakam, da se bova bolje spoznala, ampak a mi slikaš noge? tvoj avatar izgleda res cute.. rekla sem ne in ko mi je to napisal vsaj 5krat , se je naveličal a sledi še huje: Mam igrico... ti moraš naredit kar ti rečem, ok? poslal mi je naslednje: zdej se pa sleči pa uleži na posteljo, slikaj pa povej, ko boš. Rekla sem "ne, tega nočem.". A on se ne preda: Dej no, boš prava kraljica. Ali me boš ubogala da se pol spoznava al ne? Napisala sem "mislim da ne." . ko me to vpraša še enkrat, se naveličam in napišem: nehaj mi pisat o tem al pa te takoj blokiram!!!" a on se ni predal. Zato sem ga blokirala. Rada bi prijavila spolno nadlegovanje. kam in kako? In to še ni vse. Ni samo en fant ampak več. Acceptalo me jih je že 92 ampak jaz jih ne nazaj ker mi je sumljivo. Kar naenkrat so vsi zaljubljeni vame ali kaj?? kj naj storim?
se
sergio
skini Snapchat, itak je en b****** use skupi
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
To, kar se ti je zgodilo, je zelo zoprno in verjamem, da ti ni prijetno. Veseli me, da bi rada aktivno nekaj naredila. Kot prvo, blokiraj to osebo oz. se ne odzivaj na pozive vseh teh, ki želijo klepetati s teboj, če jih ne poznaš. Pogovorov pa za zdaj ne izbriši.
Glede na to, da si mlajša od 18 let, je ta oseba, ki je vzpostavili stik s teboj naredila kaznivo dejanje, če je vedela, da si stara 12 let ali da si mlajša od 18 let. Gre za 176. člen kazenskega zakonika, ki pravi v drugem odstavku: »Kdor s silo, grožnjo, preslepitvijo, prekoračitvijo ali zlorabo pooblastil, novačenjem, nagovarjanjem ali zaradi izkoriščanja navede, pridobi ali spodbudi mladoletno osebo za izdelavo slik, avdiovizualnih ali drugih predmetov pornografske ali drugačne seksualne vsebine, za sodelovanje v pornografski ali drugačni seksualni predstavi ali kdor taki predstavi vedoma prisostvuje, se kaznuje z zaporom od šestih mesecev do osmih let.« Zato predlagam, da skupaj s starši odidete na policijo in nadlegovanje prijavite.
Policija potrebuje dokaze, zato naredi posnetke zaslona pogovorov (ali pa slikajte pogovore z drugim telefonom, če te skrbi, da bi bil nadlegovalec o tem obveščen). Te posnetke potem predajte policiji. Nato se ravnajte po navodilih policije. V skladu z navodili policije izbriši in prijavi storilce na Snapchatu. Navodila za to najdeš na: https://safe.si/gradiva/safesi-vodici-po-druzabnih-omrezjih/varnost-in-zasebnost-aplikaciji-snapchat
Če pa ti je zaradi nagovarjanja težko in bi se rada o tem z nekom pogovorila, pokliči na TOM telefon 116 111, kjer ti bo pomagal nekdo od prostovoljcev.
Marko, Safe.si