spoštovani! se enkrat pišem saj ne vem če je prejšnjega poslalo ker je zaštekalo.
mene samo zanima, ali je normalno, da sem pri prvem spolnem odnosu ko sva ga z fantom imela jokala? polovico najinega spolnega odnosa sem se jokala, pozneje se pa nisem več. Nisem mogla nadzorovati tega jokanja.
lep pozdrav
• tu
tut_teen
čist normaln; spolni odnos ni sam "telovadba", ampak čustveno dejanje, tko da kdr tut solze privrejo, ja... predvsem pr puncah :-)
• Uredništvo
Ajda Busija-Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena
Vesela sem, da si svojo izkušnjo delila z mano. Vidim, da o prvem spolnem odnosu razmišljaš in se sprašuješ, ali je običajno, da med njim jokamo. Težko bi splošno odgovorila na tvoje vprašanje, saj prvi spolni odnos vsak doživi nekoliko drugale. Jok se lahko pojavi zaradi sprostitve napetosti ali močnih občutkov ranljivosti in bližine, ki jih prinese intimnost. Včasih smo si kaj dolgo želeli in potem se končno zgodi in jokamo iz olajšanja ali hvaležnosti.
Po drugi strani bi lahko jok pomenil tudi občutke izgube, vdaje, nezvestobe sebi ... Tako da je razlog za jok odvisen od tega, kako si se sicer počutila med in po spolnem odnosu. Si ga doživela z nekom, ki ga imaš rada in ima rad tebe? Si si odnosa želela, si se počutila varno in spoštovano?
Odgovori na ta vprašanja ti bodo pomagali razumeti, zakaj se je tvoje telo odzvalo z jokom. Vedi, da je prvi spolni odnos pogosto zelo čustvena izkušnja, zato jok ni tako neobičajen.
Pošiljam ti objem in ti voščim lepe praznike.
Ajda Busija-Novak, mag. psihologije