Pozdravljeni
Zanima me ali je normalno da pri 13 letih želiš seksat s svojim fantom ki je isto star kot ti. Od fanta oče je že šel kupit kondome in mu jih dal. Oba sva psihično in fizično pripravljena. Vem da še je prehitro ampak si oba želiva kaj naj naredim.
Hvala za odgovor
Julija
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Normalno je, da razmišljaš o svojem telesu in fantih na ta način, saj si v obdobju pubertete, ko se navadno začnejo oblikovati interesi za simpatije :)
Ni pa primerno, da bi pri tej starosti že imela spolne odnose. Fantov oče, ki je kupil kondome je na nek način s tem sporočil nekaj nenavadnega - da meni, da je spolnost pri tej starosti OK, kar ni res, hkrati pa da se je v primeru spolnosti treba zaščititi, kar pa je pozitivno.
Res bi bilo dobro, da s tem počakata, da sta starejša. Mogoče meniš, da sta psihično in fizično pripravljena, ampak ni nujno - pri tej starosti najverjetneje nista.
Zapomni si: za spolnost ni nikoli prepozno, je pa velikokrat (mnogo) prehitro.
Lepo poletje ti želim!
Patrik Senica, mag. psihologije