Sem 14 in imam fanta imela sva odnos že večkrat in na začetku je bilo dobro samo zdaj je postal zelo agresiven vsakič ko konča me zelo peče om pa me gleda kot da me hoči pojesti živo kaj naj naredim
ok
oki_doki
okej to je mal hitro da zacnes ze pri 14 sm to lh povm
an
anja
poskusita za kakšnim lubrikantom med spolnim odnosom,koliko je fanta star
Uredništvo
Eva Štrukelj

Odgovor svetovalke:
Živijo!
Hvala za tvoje sporočilo in da si nam zaupala svojo situacijo. Zelo pomembno je, da si pozorna na to, kako se počutiš v spolnih odnosih s fantom in tudi v zvezi z njim na splošno. Če opažaš, da se tvoj partner ne obnaša več tako kot na začetku oziroma če se počutiš nelagodno ali če te nekaj v odnosu skrbi, je dobro, da se o tem pogovoriš z njim. Mogoče se boš ob tem počutila nekoliko negotovo, vendar je pomembno, da z njim deliš svoje občutke. Povej mu, kako doživljaš vajine spolne odnose, kaj meniš, da se je spremenilo in povej mu o fizični bolečini, ki jo opažaš po spolnih odnosih. Pogovor lahko začneš tudi na zelo odprt način, in sicer s tem, da njega vprašaš, kako gleda na vajine spolne odnose in ali se mu zdi kaj drugače. Ne glede na pristop k pogovoru pa je ključno, da veš, da si zaslužiš, da te partner spoštuje in se obnaša do tebe z razumevanjem in skrbnostjo na vseh življenjskih področjih, tudi v spolnosti. Če tvoje iskrenosti in tvojih meja ne bo spoštoval, pa nikar ne oklevaj s tem, da poiščeš pomoč pri nekomu, ki mu zaupaš. Vedi, da so ti na voljo tudi strokovnjaki (npr. v šolski svetovalni službi), ki ti lahko pomagajo bolje spoznati tvoje občutke in izbire, ki so ti na voljo.
Zdaj pa še nekaj. Omenila si, da te zadnje čase po spolnih odnosih peče. Občutek bolečine ni normalen del spolnih odnosov, zato ti svetujem, da se čimprej naročiš za pregled pri ginekologinji ali ginekologu, da izključiš morebitne telesne vzroke zanje (tj. poškodbe ali druge zdravstvene težave). Tam boš dobila najustreznejšo obravnavo in največ informacij glede tega. Prav tako pa ti svetujem, da se z ginekologom, v kolikor greš tja prvič, pogovoriš še o varni spolnosti, kontracepciji in drugih vprašanjih, ki so pomembna za tvoje zdravje in dobrobit.
Če imaš še kakšno vprašanje ti z veseljem ostajam na voljo, sicer pa upam, da se bosta s fantom uspela odprto in iskreno pogovoriti ter najti rešitev, ki bo ustrezala obema.
Vse dobro ti želim,
Eva Štrukelj, mag. klinične in zdravstvene psihologije in mag. psihoseksologije