Ali je potrebno imeti svoj prvi spolni odnos pri 18 letih??
In ali je dobro da me je moja profesorica za slovenjščini zlorabila v spolne namene in me prisilila v neprimerne stvari??
si
sivek
Dragi čokatebanek!!!
Seveda, da ni primerno, da te je prisilila v neprimerne reči, ki pač ja. to ni vredu!!! za svoj prvi spolni odnos pa se odločiš sam, ko si pač pripravljen. LP
Uredništvo
Tina Rezar

Odgovor svetovalke:
Spoštovani fant,
hvala za tvoje sporočilo. Prvi spolni odnos ni pogojen z leti ali s starostjo in prvič se ne sme zgoditi zgolj zaradi tega, ker se ti zdi, da je za to primeren čas. Za takšno intimno izkušnjo je zelo pomembno, da poteka z osebo, s katero imata spoštljiv, ljubeč in zaupljiv odnos. Prav tako je pred izvedbo dobro, da se pogovorita o zaščiti. Nikar ne hiti v spolnost. Ko boš sam začutil, da je čas za to, se bo to tudi zgodilo, predhodno pa je pomembno, da osebo, s katero si želiš spolnosti, dodobra spoznaš in lahko tudi načrtujeta potek in se o tem iskreno pogovarjata.
Omenjaš spolno zlorabo s strani profesorice za slovenščino, kar je hujša kršitev etičnih, moralnih in socialnih norm ter zakonskih določil. Navajaš, da te je prisilila v neprimerne stvari, kar je nesprejemljivo in prepovedano. Spolna zloraba je namreč huda travmatska izkušnja, ki poseže v celotno človekovo osebnost. Ali si o tem že s kom spregovoril? To bi moral deliti s starši ali s svetovalno delavko na šoli. Svetujem ti, da obiščeš šolsko svetovalno službo in o tem spregovoriš. Skupaj bosta pripravila načrt ukrepanja. V tem primeru se mi zdi NUJNO potrebna tudi pomoč strokovnjaka (psiholog, psihoterapevt), ki ti bo na poti soočanja s tovrstnim nasiljem tudi ustrezno pomagal, te v procesu okrevanja podprl in spodbujal h konstruktivnemu osebnostnemu razvoju.
Kadarkoli se lahko tudi oglasiš na tem portalu, če boš potreboval dodatno spodbudo ali podporo.
Želim ti obilo poguma in vse dobro,
Tina Rezar, mag. prof. pedagogike in nemščine in mag. zakonskih in družinskih študij