Zivjo, stara sem skoraj 18 let in imam fanta ki je star 18. Pred kaksnim mesecem sva se zacela pogovarjati o spolnih odnosih. Oba si tega zelo zeliva.(zame bo to prvic, zanj pa ne) Veckrat sva to tudi poiskusila a mene je tega vedno zelo strah in se zacnem jokati. On me vedno potolazi in mi pove da je vse vredu in da ce si ne zelim ne rabiva imeti odnosa. Fora je da si js tega res zelim in nevem cesa me je tako strah.
Poskusla sva tud z samozadovoljevanjem drug drugega ampak se tudi pri tem jaz zacnem jokati nevem zakaj? Kako naj izgubim ta strah?? Kaj naj naredim ker si tega res zelim in tudi fantu zelo zaupam in vem da me ima rad?
Hvala za odgovore.
• Ks
Ksbdis
Mislim, da tudi tvoj fant sprašuje v prejšnjem vprašanjem isto.
• Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena Anabela,
Hvala, da si mi pisala in mi zaupala nekaj tako intimnega.
Včasih strah in dvome potlačimo, ker je to lažje kot da se z njimi soočimo. Poskusi biti iskrena s sabo in poslušaj svoje občutke. Kdaj se prestrašiš? Kje se te partner dotika, ko začneš jokati? Odgovori na ta vprašanja bi ti lahko pomagali razumeti tvoj strah. Dogovorita se, da nekaj časa ne bosta poskušala imeti spolnih odnosov. Seveda lahko še vedno počneta druge intimne stvari, npr. se poljubljata, dotikata, slečeta ... Pri tem se poskušata ustaviti preden začneš jokati. Mogoče potrebuješ samo čas in občutek "poznanosti".
Praviš, da sta poskusila tudi na drugačen način, s "samozavoljevanjem drug drugega". Zanima me, ali si poskusila s samozadovoljevanjem, ko si sama? Se tudi takrat začneš jokati? Če tega še nisi poskusila, bi ti lahko to zelo pomagalo pri raziskovanju spolnosti s partnerjem. Če pa nimaš težav s samozadovoljevanjem, lahko poskusita s fantom najprej tako, da se sama dotikaš sebe in se samozadovoljuješ medtem, ko te fant objema ali leži ob tebi.
Na koncu bi te še vprašala, ali si mogoče imela kakšno slabo izkušnjo s spolnostjo ali dotiki (ne nujno s spolnim odnosom) z drugim partnerjem? Take izkušnje se lahko, če jih ne predelamo, prenašajo iz enega razmerja v drugega in kljub temu, da to nima nič opraviti s tvojim trenutnim partnerjem, je možno, da se strah do spolnosti zdaj kaže tako.
Oglasi se še, če mi poveš več, ti lahko mogoče bolj pomagam. Želim vama vse dobro.
Lep pozdrav,
Ajda Novak, dipl. psihologinja (un)