Kaksno leto nazaj so prisli v mojo glavo stari pomesani spomini, katerih se ne morem jasno spomniti.. Imam pa sedaj v odrasli dobi ogromno simptomov spolne zlorabe v otrostvu (hiperseksualna seksam lahko vsak dan, vsakic z drugim fantom brez kondomov ali pa mi do seksa ni tudi po pol leta in se nasploh takrst cudno pocutim ko pride do intime, tezko se sprostim, na jok mi gre.. Probleme imam z substancami ze od prvega letnika.. Ali prevec pijem, kadim travo vsak dan, eksperimentirala sem tudi ze z lsdjom in ekstazijem.. Slabo samopodobo imam ze odkar se spomnim, telo se mi isto gabi ze zelo dolgo.. z depresijo se tudi ze borim od svojega 12leta, sem zelo anksiozna, panicna, ne pocutim se dobro v vecjoh socialnih krogih, neprijetno mi je ob starejsih moskih in imam ogromen strah da bi se mi kaksna spolna zloraba zgodila zdaj v mojih 20. Tudi s spolnostjo sem sama zacela zelo hitro in sem se ze sama znala zadovoljevati kot otrok ceprav se spomnim da sem prvi eroticni film videla dosti kasneje in mi ni jasno kje sem se naucila teh stvari.. sedaj ko kot odrasla razmisljam o tem in se probam spomnit me je res strah, ker velikokrat sem prespala pri maminih prijateljih, hodila z njo v sluzbo na kaksne zabave, ze doma na vasi kjer sem zivela je nazalost bilo ogromno starejsih moskih, ki so bili kar malo prevec perverzni glede na to da sem bila komaj otrok oni pa 50+ in je nazalost prevec moznosti da je bilo res kaj..
Moje vprasanje je vbistvu bolj samo ce obstaja kaksna vrsta terpij katera bi mi lahko pomagala da se spomnim kaj je res in kaj ne?
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Sliši se, da se res boriš s težkimi občutki in bi te vsekakor podprla pri tem, da poiščeš psihoterapevtsko pomoč. Vrsta psihoterapije, ki se zdi, glede na tvoj zapis najbolj primerna je psihoanalitična psihoterapije. Ne vem iz katerega konca Slovenije si, tako da ti bolj konkretne odgovore kam se obrniti težko podam. Če si študentka v Ljubljani se lahko obrneš na ZD za študente, kjer imajo klinične psihologinje. Zanje potrebuješ napotnico od osebnega zdravnika. Lahko se obrneš tudi na IKPP-Inštitut za klinično psihologijo in psihoterapijo, kjer tudi obravnavajo stiske, ki jih navajaš. Če nisi iz okolice Ljubljane pa se prosim še javi in bomo poskusili najti rešitve, torej kam se lahko obrneš po pomoč tudi drugod po Sloveniji.
Lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije