zijo. v šoli nam ful govorijo o seksu in te reči. jz pa ne vem kdaj naj bi sploh začeli. Je kakšno pravilo glede starosti?
• ni
nika
Hejjj
Načeloma to ni takšna strašna tema samov poskusi se vklupiti v pogovor,glede starosti pa je nekaj omejitve in sicer 16-17 let naprej prej pa ni ravno priporočjico ker je punca še malda in da ne bo kaj narobe.
Drugače ti pa želim lep dan
• ja
jana
ne
• Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen, pozdravljena!
Glede prvih spolnih izkušenj ni nobenih določnih pravil - odvisno je od situacije, zrelosti posameznika, osebnih želja in preteklih izkušenj. Začneš, ko si tega s partnerjem želita in se počutita pripravljeno. Večina mladih se čuti za prve spolne izkušnje pripravljene enkrat med 17. in 24. letom starosti, v splošnem pa bi lahko rekli, da je pred 16. letom starosti spolnost odsvetovana zaradi fizične in miselne nezrelosti - lahko bi namreč doživeli zelo negativno prvo spolno izkušnjo, ki bi lahko vplivala na dojemanje in željo po spolnosti tudi v prihodnje.
Lep pozdrav,
Ajda Novak, mag. psihologije