zdravo sem 16 letni fant in okoli mojega 14 leta sem prvič pomislil da me morda privlačijo tudi moški, punce so mi bile vedno všeč ampak se spomnim da sem okoli 11 leta na youtubu našel nek zdravstven video o vaginah in, ko sem jo takrat prvič videl najprej nisem verjel, zdela se mi je ogabna in bilo me je strah da ne bom mogel imeti otrok...itd no potem sem na vse skupaj pozabil in sem pri 12 letih prvič drkal ampak za slabo leto samo na filme, sel sem v knjižnico in si sposodil kakšno romantično komedijo kjer sem vedel da bo kakša sex scena ampak ker so bili to filmi jasno nikoli niso pokazali vec kot do moderca in to me je zmeraj vzburjalo ženski obraz in njena prsa, potem pa so mi prijatelji povedali za porn hub seveda so mislili da ze vem kaj to je ker so pri 13 ze zdavnaj vsi in vem da mi je bilo zelo vsec gledati gole prsi in zenski obraz drugemu nisem posvecal prevec pozornosti in kmalu sem nasel kategorijo blowjob, in to je blo v bistvu vse kar sem gledal všeč mi je bilo vse njen obraz, njen jezik in tudi penis me ni motil čeprav nisem prevec razmišljav o njemu sem po tihem vedel da mi je vsec ampak ne zelo, no malo pred mojim 14 rojstnim dnevom pa sva jaz in moj prijatelj zacela imeti prespanja vedno pri meni in kmalu sva si ga zacela tudi skupinsko drkati pod odejo seveda in enkrat sem mu samo rekel da mi je vroce pod odejo cejo lahko dam dol čeprav mi je bilo pod odejo bolj udobno in tako sem si ga zacel drkati pred njemu brez odejo vsec mi je bilo da me gleda in kmalu sem mu rekel ce njemu ni neudobno pod odejo in tako si jo je tudi on dal stran in zdaj sva si ga oba skupaj drkala brez odeje ob tem sva seveda gledala porniče in takrat sem zacel opazati da si zelim pofafat njegov penis in to sem si misliv vedno dokler mi ni prislo potem me je takoj minilo in to je trajalo nekaj casa dokler se ni koncalo potem sem zacel uzivati tudi po tem ko mi je prislo zmeraj sem si takoj ko mi je prislo dalhlace gor sedaj pa sem ga zanalasc pustil zunaj da ga lahko gleda in zmeraj sem si dal roko na glavo ali pa kaj podobnega tako da si je lahko uzel cas da si ga ogleda, ampak seveda sploh ne vem ce ga je gledal. nekega poletnega večera pri meni ob 4ih zjutraj sva se odpravila spat in mi je reku da mu zdele pase drkat in sem se strinjal z njim tokrat sva samo zacela brez pornicev in nekako sva gledala kurac od drug drugega in mi je rekel da mu je fajn k mene gleda in jaz sem rekel enako, do tega trenutka sem fantaziral da mu recem ce rabi pomoc jot to recejo v pornicih in res sem zbral pogum in rekel kaj pa ce bi si pomagala ampak sem takoj zatem rekel oh pozabi on pa je rekel ne ne lahko in sem rekel ok sem sel na kolena in mu ga zacel drkati to sem pocel za kake 3 minute komaj sem se zadrzeval da ga nisem dal v usta in sem ga uprasal cee mu pase in je reku ja samo da ni dost trd in sem mu reku da bo mogoce pomagal ce mu ga polizem in se je strinjal in res dal sem ga v usta in bilo mi je zelo vsec rekel mi je da mu prihaja in mu je prislo malo v moja usta malo v mojo faco nikoli ne bom pozabil zadnjih sekund preden mu je prislo ko je z roko stisnil jogi in se predal uzitku kajti samo takrat se mi je zdelo da dejansko uziva no ko mu je prislo sem rekel ce bo on zdaj meni in je samo zamrmral da more spat in se ni sploh hotu naprej pogovarjat zjutraj ko sem se zbudil ga ze ni bilo vec in nisem ga videl za vsaj 4mesece ker se me je ocitno izogibal ceprav je trdil da se me ni no po tem sva se pogovorila in je zdaj vse kul, po tem sem se dobil se z 2 moskima prek grindrja zmeraj sem samo fafal, in sedaj po tem sem se imel za bisexualca ampak moški me v bistvu sploh ne privlačijo oziroma me privlači penis ne pa obraz, ni mi problem da bi se poljubjjal z moskim ampak me preprosto ne privlaci kot me ce pomislim da bi se poljubljal s punco in sem ugotovil da me zelo zelo privlačijo ženske s penisom in tudi želim si biti ženska ampak ženska s penisom torej v bistvu kot gej ker nisem trans in nisem bisexual kaj potem sploh sem ampak ce bi moral izbirati med moskim in zensko bi izbral moskega ceprav me zenske veliko bolj privlacijo mi je vagina preprosto ogabna. se opravicuje v naprej za vse slovnične napake in kako na dolgo je vse napisano.
hvala
Po
Poznam občutek
Tudi jaz imam tako mišlenje vedno so me zanimale punce, privlačil me je njihov obraz, joške in ker imam velik fetiš na ženska stopala zato so mi tudi ta res všeč. Tako sem razmišljal dokler nisem vedel za porn hub. Kjer sem začel gledati gay porn blowjob. Fantje me tako kot tebe niso privlačili ampak njihovi penisi pa zelo. Moški obraz mi ni bil nikoli všeč. Razmišljal sem o tem kako bi bilo če bi bil v zvezi z moškim. Ta misel me je zelo privlačila. Kasneje sem začel gledati transgender porn saj imajo transexualke vse kar jaz iščem, penis lepa stopala, joške in lep obraz. Malo sem raziskoval in ugotovil da je to spolna usmerjenost cisagender. Meni vagina ni ogabna ampak me še vedno bolj privlači penis. Na žalost take izkušnje kot ti z fantom še nisem imel ampak si jo res želim. Upam da sem ti s svojo zgodbo malo pomagal in da te ne bo sram da si edini takega mišlenja.
Uredništvo
Blažka Plahutnik Baloh

Odgovor svetovalca:
Zdravo,
če iz tvojega sporočila pravilno razumem, se hkrati sprašuješ tako o svoji spolni usmerjenosti (kdo te privlači), kot tudi o svoji spolni identiteti (kakšen je tvoj spol). Spolna usmerjenost in spolna identiteta sta lahko zelo fluidni, zato se je včasih težko »popredalčkati« v eno od kategorij. Kljub temu razumem, da imaš željo oziroma potrebo po tem, da svojo spolno usmerjenost in spolno identiteto definiraš. Definiranje nam daje občutke varnosti in predvidljivosti, vendar se mi zdi pomembno, da se z definicijami ne omejuješ in si pustiš dovolj prostora ter slediš sebi in svojim občutkom. Predlagam, da si vzameš čas za to, da odkriješ ali si gej ali bi ter ali si cisspolna oseba (torej da se tvoj spol, pripisan ob rojstvu, sklada s tvojim doživljanim spolom) ali ti bolj ustreza katera druga od identitet. Pomembno je, da se v odnosu osredotočiš na to, kako se počutiš sam s sabo ter razmišljaš o tem, ali te druga oseba mogoče privlači ne glede na spol.
Če prav razumem, te na ženskah odbija le vagina, na moških pa privlači le penis? Privlačnost je lahko zelo širok pojem, ki ne zajema nujno samo telesne privlačnosti, ampak hkrati tudi romantično. Nekatere osebe nas lahko privlačijo samo fizično ali samo romantično, druge hkrati fizično in romantično. Vendar se pri tem, ko se definiraš glede na različne vidike privlačnosti, seveda ni treba omejevati.
Za definiranje samega sebe je dovolj časa in s tem ne rabiš hiteti.Blažka Plahutnik Baloh,
mag. psihologije
Društvo informacijski center LegebitraCitiraj
Ga
Gas
Cav iz kje si