Že od malega se sprašujem kaj pravzaprav sem. Bila bi fant, se družila z njimi in bila gej po drugi strani pa se rada oblačim v crop tope kar ni najbolj moško in imam rada svoje prsi, sem si pa vedno želela penis. Vedno sanjarim kaj bi bilo če bi se rodila moškega spola, ker si to predstavljam kot popolno življenje. Privlačijo me fantje kar pomeni da bi bila v tem primeru gej, ki jih že od vedno občudujem. Ampak tudi če bi bila trans po vsej verjetnosti ne bi dobila penisa, kar bi bila moja največja nesigurnost. Res ne vem kaj sem.
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
če prav razumem se sprašuješ o svoji spolni identiteti in spolni usmerjenosti ter o spolnem izrazu. Vse troje je lahko zelo fluidno oz. se tekom življenja lahko spreminja. Hkrati jih je pogosto težko »pospraviti« v kategorije, kar lahko le še poveča občutke negotovosti.
V družbi še vedno prevladuje binarni koncept spola ter se pričakuje, da smo vsi cisspolne osebe (je naša spolna identiteta enaka spolu, ki nam je bil pripisan ob rojstvu) kar pa ni vedno tako. Zdi se mi pomembno, da si za raziskovanje sebe in svoje spolne identitete ter usmerjenosti vzameš čas. Pri tem ti ni treba hiteti, ne glede na to, da se o tem sprašuješ že nekaj časa. Raziskuješ lahko tudi svoj spolni izraz, pri čemer ni pravilnih in napačnih izrazov. Lahko nosiš crop tope in hkrati izražaš tudi bolj maskuline dele sebe. Lahko poskusiš uporabiti drugo ime ali vzdevek in vidiš, če ti kaj drugega bolj ustreza. Eksperimentiraš lahko tudi z načinom oblačenja in drugih aspektov spolnega izraza ter opazuješ v čem se najbolje počutiš.
Omenjaš tudi, da te privlačijo fantje. Privlačnost je širok pojem, ki ne zajema nujno samo telesne privlačnosti, temveč tudi tudi romantično. Nekatere osebe nas lahko privlačijo samo fizično ali samo romantično, druge hkrati fizično in romantično ter ne nujno v istem obdobju in ne nujno na enak način oz. v enaki meri. Pomembno je, da se v odnosu osredotočiš na to, kako se počutiš sam s sabo ter kako se počutiš ob drugi osebi. Ob tem lahko razmišljaš ali te oz. na kakšen način te druga oseba privlači, ne glede na spol in ne glede na svojo spolno identiteto.
Si o teh stvareh že s kom spregovorila? Da bi ti bilo raziskovanje lažje se lahko pogovoriš z osebo iz skupnosti ali obiščeš naš mladinski center, ki deluje na področju LGBTIQ+ (https://www.facebook.com/Legebitra/events). Če imaš še kakršnokoli vprašanje z veseljem nadaljujeva pogovor, vedno pa se lahko obrneš tudi na našo svetovalnico in nas kontaktiraš na svetovalnica@legebitra.si.
Vse dobro želim,
Eva Mulej, uni. dipl. socialna pedagoginja
svetovalnica Legebitra