Sem dijakinja 3 letnika na tri letni šoli.(gastronom hotelir- natakar) Zanima me če je kakšna možnost da opravim samo izpite iz splošne mature in se potem vpišem naprej na pedagosko fakulteto(smer predsolska vzgoja)?
Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
v visokošolski strokovni program predšolska vzgoja se lahko vpiše kdor je opravil poklicno maturo v srednješolskem programu vzgojitelj predšolskih otrok ali zdravstveni tehnik ali kdor je opravil splošno maturo.
To pomeni, da moraš kot gastronom hotelir opravljati maturitetni tečaj, če želiš kandidirati za vpis v omenjeni program. Maturitetni tečaj traja eno leto - preveri, kje v tvojem kraju se lahko vpišeš vanj. V Celju ga lahko dijaki opravljajo na primer na Ljudski univerzi in Srednji ekonomski šoli.
Če imaš še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Želim ti lep dan,
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike