Spoštovani!
Za vas imam nekaj vprašanj, ki se navezujejo na splošno maturo, vpisne pogoje... Ze vnaprej se vam zahvaljujem za vse odgovore.
Zelo me skrbi, da se bodo splosna matura, vpisni pogoji na fakultete v prihodnjih 4 letih popolnoma spremenili in ne bodo nic podobni danasnjim. Menite, da je mozno, da se bo uposteval uspeh 1., 2., 3. in 4. letnika in ne le 3. in 4.? Menite, da se splosna matura lahko v celoti ukine? Menite, da se lahko ukinejo izredni nacin izobrazevanja (sola za odrasle) programa gimnazije? Menite, da strokovne gimnazije (umetniska, biotehniska...) ne bodo vec obstajale, ne bodo enakovredne splosnim, ne bodo opravljale vec splosne mature? Koliko casa priblizno ze veljajo nespremenjeni vpisni pogoji, npr. za psihologijo 40 % uspeh v 3. in 4. letniku in uspeh na maturi 60 %? Vem, da se vpisni pogoji med fakultetami razlikujejo, tako da o tem ni treba pisati. Zanima me samo, ali mislite, da lahko v naslednjih 4 letih pride do popolne spremembe poteka splosne mature, vpisnih pogojev.. .
Lepo vas pozdravljam.
Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
težko je reči v kolikšni meri se bodo vpisni pogoji spremenili. O spremembah odloča ministrstvo za šolstvo.
Verjamem da te skrbi in ne veš kaj pričakovati. Ampak verjemi da se bo vse odvilo tako kot se mora. Do cilja vodi več poti, ki jih morda trenutno niti ne vidiš. Svetujem ti da se zdaj ne obremenjuješ preveč saj nimaš vpliva na potek sprememb glede vpisa. Pojdi korak za korakom, sproti rešuj morebitne ovire in zaupaj da bo vse v redu.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije