js mam problem-sm v enga tipa ful cajta že, ampak ma on drugo punco. pa z njo se manj pogovarja kt z mano.vame je pa ful drugih tipov, ka jih sploh ne maram. eden me je prašu, pa sm mu rekla ja, ampak do njega ne čutim ljubezni. kva nej nardim? vse skp mi gre že ful na živce.
Uredništvo
Dora Mališ

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
V svojem sporočilu si zapisala, da ti je všeč en fant, ki ima punco, vendar se ti zdi, da se več pogovarja s tabo. Ti si pa po drugi strani všeč več različnim fantom, ki pa tebi niso všeč, kljub temu pa si se dogovorila, da boš z enim izmed njih skupaj. Celotna situacija ti gre na živce in ne veš, kaj naj narediš.
V času mladostništva imamo večkrat občutek, da si moramo najti fanta oziroma punco, saj je marsikdo izmed tvojih vrstnikov verjetno tudi v zvezah. Glede na tvoje sporočilo, sem dobila občutek, da si tudi ti v resnici ne želiš biti skupaj s tem fantom, s katerim si. Zanima me, zakaj si mu rekla ja? Ali si dejansko želiš biti skupaj z njim? Pogosto gre zgolj za to, da bi radi preizkusili, kako je biti v razmerju, ali pa gre za pritisk s strani vrstnikov, ne pa dejanska želja in zaljubljenost v tisto osebo.
Po drugi strani pa praviš, da ti je všeč en drug fant, ki pa ima punco. V kolikor je v razmerju z nekom, kljub temu, da se tebi zdi, da se pogovarja z njo manj kot s tabo, je prav, da spoštuješ, da sta par. V kolikor bosta v prihodnosti šla narazen in ti bo tisti fant še vedno všeč, se bosta morda še bolj zbližala in postala par.
Sprašuješ se, kaj naj narediš, saj ti gre vse skupaj na živce. Premisli o tem, zakaj si želiš biti v zvezi in s kom bi si dejansko to želela. V kolikor ugotoviš, da gre za pritisk vrstnikov in ti situacija gre na živce, lahko prenehaš biti v zvezi s tem fantom in za vstop v naslednje razmerje počakaš, dokler ti ne bo nek fant resnično všeč in boš tudi ti njemu.
Upam, da sem ti z odgovorom nekoliko pomagala.
Lepo bodi!
Dora Mališ, mag. psihologinja