Lani v decembru lani sem se začela pogovarjati z punco na Tik toku in Instagramu. Ona he stara 21 let in jaz sem 13. Začele sma se veliko pogovarjati. Ona ne je vprašala, če bi bile prijateljuci in jaz sem rekla ja. Nato mi je pokazala svojo sliko in jaz sem njej mojo, saj se mi zdi dobro, da če se z nekom preko spleta pogovarjaš, da veš kako ta oseba zgleda. Punca je zelo prijazna in se še bolj razumema, saj imama isti okus v glasbi. Včeraj sma se skregale, saj sem ji rekla, da so mi všeč njeni tik tok videji in, da je popularna na Tik toku. Ampak ona ni priznala. Zdaj sma se spet pobotale ampak je vseeno se malo jezna name. Zanima me kako se izogniti takšnim prepirom in, da več nebu bila jezna name, saj sem ji rekla da je butasta, saj se krega z najstnico, ko je ona že 21 let stara.
Lep pozdrav
• Uredništvo
Mija Repenšek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Kot si že sama omenila, je med vama res nekaj razlike v letih. Z razlikami pa pridejo tudi različni pogledi na situacije ipd. Razumevanje razlik v starosti med vama ter spoštovanje osebnih meja sta ključna za ohranjanje zdravega prijateljstva. Pomembno je, da si odkrito izmenjujeta misli in občutke, ter sprejemanje odgovornosti za napake ter iskreno opravičilo lahko okrepita zaupanje in pripomoreta k izogibanju prihodnjim prepirom. Seveda tako iz strani tebe, kot nedvomno iz strani drugega dekleta.
Vsak konflikt je priložnost za učenje in rast, s soočanjem z njimi pa se gradi boljše odnose.
Naj te pri tem še opozorim, da je poleg kakšnega virtualnega prijatelstva nujno imeti tudi dobre prijatelje v realnosti. Prav tako pa tudi, da se zavedaš možnosti zlorab in prikrivanja na spletu. Zagotovo si že slišala za posameznike, ki se na spletu pretvarjajo za nekoga drugega z namenom prevare ali pa oškodovanja drugega. V virtualnem svetu je dobro biti previden pri zaupanju in ne izdajati osebnih podatkov (naslova kjer živiš, v katero šolo hodiš, svoje telefonske številke ipd.).
Vse dobro!
Mija Repenšek, mag. zakonskih in družinskih študij, psihoterapevtka stažistka