Spet pišem o tem ja... Torej vse se je začelo pred kakim letom. Začela sem opažati, da so mi všeč, tako punce, kot fantje. Ampak takrat nisem priznala še lgbtq skupnosti in sem bila zmedena. Potem sem čez nekaj časa (po približno enem letu, tam nekje) spoznala eno prijateljico in sem ji to povedala in je rekla, da sem zato mogoče bisexual, kot ona.
In potem sem začela raziskovati vse v zvezi z bisexualnostjo in sem se res našla v tem. In potem sem se si začela praviti bisexual (pač nisem raziskovala globljega naprej). (isto je bilo, ko sem ji povedala za shifte in je rekla, mogoče si therian). Ampak potem, po nekaj časa mi je povedala, da je omnisexual in jaz še nisem vedela kaj je to (od bisexualnosti sem poznala samo poly, pan berri...) in sem začela to ful raziskovat, da bi razumela. In zdej niham med berri pa omni, ampak ful izgleda kot da ves čas samo kopiram za to prijateljico, oa nočem. Nočem izpasti kot da kopiram, če bom kdaj ji rekla: "sem omni"! ToT ToT
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Živijo,
hvala za tvoje sporočilo. Očitno je to zate trenutno aktualna tema, zato se mi zdi super, da si spet pisala. Škoda bi bilo, če bi s tem ostala sama. Pišeš tudi, da si spoznala prijateljico, s katero si lahko delila svoje občutke - to se mi zdi zelo dobro. Pomembno je, da v svoji okolici prepoznamo ljudi, ki jim lahko zaupamo.
To, da se enkrat najdeš v enem, drugič pa v nečem drugem je popolnoma človeško, še posebno v obdobju odraščanja, ko nimamo še konkretnih izkušenj in si poskušamo naše doživljanje nekako razložiti - čeprav ni nujno, da se naše raziskovanje konča, ko “odrastemo”. Še vedno imamo možnost preizkušati se v različnih okoljih.
Vprašanje, ki se mi zdi pomembno je, kaj zate pomeni, da “si omni” - ali bi, berri ali pan? Kaj najdeš v razlagi teh oznak, kar je smiselno zate? Vidim, da te skrbi, kako bo prijateljica gledala nate, če boš izbrala enako ali podobno razlago tvoje usmerjenosti ali identitete, ampak včasih so si naša doživljanja zelo podobna, zato se mi ne zdi s tem nič narobe. Tudi smiselno se mi zdi, saj si v procesu odkrivanja in raziskovanja, kjer vidim, da z novimi informacijami pri sebi preizkušaš, kaj ti najbolj ustreza. Nič nenavadnega ni, če za neko razlago slišimo preko druge osebe in se potem v tem preizkusimo. Uporaba iste oznake sama po sebi ne pomeni kopiranja, ampak bolj to, da sproti raziskjueš.
Rad bi pa izpostavil, da imaš vedno priložnost tvoje pomisleke in dvome tudi predebatirati s prijateljico - seveda če presodiš, da lahko z  njo naslavljaš to temo. Če želiš še kaj vprašati, sem ti  pa seveda na voljo tudi jaz.
Prijeten pozdrav,
Nik Kidrič, dipl. psihosoc. pom.
svetovalnica Legebitra