Zdravo,
S fantom imava poliamoren odnos. Zdi se mi, da je fant preveč navezan name. Včasih mi je bilo to všeč, zdaj pa sva skupaj eno leto, in jaz nisem več toliko obsedena z njim, on pa je čisto preveč odvisen od mene. Zadnje čase se počuti zelo slabo, ker nisva toliko skupaj, ker imam izpite, počitnice, prijatelje in "družino" iz študentskega doma. Tam sem spoznala enega fanta, s katerim se že nekaj mesecev druživa (ve, da sem poliamorna).
Zmedena sem, ker ne vem, ali sem drugemu fantu všeč ali se druži z mano samo zarad tega, ker mu dajem pozornost in ga poslušam. Zdi se mi, da je meni zelo zelo všeč in o njem veliko razmišljam, vendar me je strah, da on o meni ne.
Kaj narediti? Hvala. ????
• Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej bi ti svetovala, da razmisliš, kaj si v tem trenutku želiš in potrebuješ v svojem odnosu. Če se ti zdi, da je partner preveč odvisen od tebe, je pomembno, da se o tem odkrito pogovorita in skupaj poiščeta način, da bosta oba v odnosu dobro.
Kar se tiče drugega fanta, pa žal nihče ne more z gotovostjo vedeti, kaj čuti, dokler tega ne izrazi sam. Poskusi odnos razvijati brez prevelikega pritiska in opazuj, kako se vede do tebe. Če boš čutila, da je pravi trenutek, mu lahko tudi iskreno poveš, da ti je všeč.
Želim ti, da boš pri svojih odločitvah sledila predvsem svojim občutkom in potrebam.
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike