Zdravo, pišem ker sem v situaciji ki je ne morem prestati.
Zdaj grem v zadnji razred osnovne šole. In v mojem razredu mi je en fant že 3 zelo, zelo všeč. Problem je, ker ne vem ali to on ve. Ker ponavadi ko je na naši šoli kdo zaljubljen se takoj razve.
No in blizu mene živi. Ampak se preveč ne obremenjujem, ker sem v tem času imela fanta, ki me je zdaj pustil in je z drugo punco.
Zdaj je problem v tem, ker imamo na nek način lahko temu rečemo tabor kjer se družimo ob cerkvi. In danes smo imeli intenzivne priprave oz. sestanek za ta tabor saj sem animatorka.
No... in tam je tudi en animator, ki mi je zelo všeč. In danes smo plesali na himno in sem se držala za roke z njim, ker smo morali stati fant punca fant punca. In ja no bilo je prijetno.
Ne vem kaj naj naredim, tabor traja od 7.7. - 11.7.
Hvala za odgovore že v naprej.
• Uredništvo
Lina Buršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
iz tvojega sporočila razberem, da si v zagati glede fantov, ki sta ti všeč, tudi nekoliko v razcepu, kaj narediti.
Morda se lahko za začetek vprašaš, kaj si v resnici želiš od odnosa z njima? Sta ti všeč bližina in pozornost, kar je nekaj povsem normalnega, ali bi si želela raziskati nekaj novega? V tem času opazuj, kaj čutiš, o čem razmišljaš, kakšni dvomi se pojavljajo.
Ali sošolcu želiš povedati, da ti je všeč? Se z njim videvaš tudi zdaj med poletjem?
Ker pa ti na sporočilo odgovarjam po preteklem taboru, me zanima, kako se je izšlo z animatorjem. Kakšna so tvoja doživljanja po tednu, ko sta, predvidevam, preživela nekoliko več časa skupaj?
V pričakovanju tvojega odgovora te lepo pozdravljam
Lina Buršič, dipl. psihologinja (un)