Spet je nekaj v zvezi s tisto klepetalnico! :(
Z nekaj puncami se zdaj v zasebnem klepetu pogovarjamo o podobnem primeru kot sem ga jaz imela (razkrivanje indetitete).
Torej eni (recimo ji C) se je zgodilo da jo je neka druga punca (recimo ji S) vprašala kako ji je ime. C ji je povedala samo prvo črko ampak S je ugotovila. In isto se je zgodilo s priimkom:( zdaj ta punca S ve o njej veliko in lahko tudi izda:( Smo razmišljale da bi prijavile... Zanima nas če je dovolj da prijavimo samo spletni strani?
Prosim za odgovore:((
Uredništvo

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Razkrivanje podatkov o sebi, pa čeprav gre samo za prvo črko imena, lahko razkrije marsikaj. To, kar se vam je zgodilo, ni za prijavo, saj je dekle C samo povedalo prvo črko imena in priimka, dekle S pa jo očitno pozna. Moj predlog je, da dekle C spremeni vzdevek in potem ne razkriva več o sebi kakršnih koli podatkov drugim, ki jih ne pozna. Pomembno je, da ne odgovarjate na vprašanja, na katera ne želite odgovoriti, pa četudi je to vprašanje samo po prvi črki imena ali priimka.
Lep pozdrav,
Marko, Safe.si
Uredništvo