Živjo
V mladinskem centru so pripravili srečanje oziroma speed dating za mlade. Razmišljala sem, da bi šla, saj sem zaljubljena v fanta, ki ni zaljubljen vame, da ga pozabim in spoznam koga novega. Težava pa je moja služba, saj sem tako zmatrana in grem samo ležati in brat v posteljo. Pa še oddaljeno je 15 km in ne vem, če bi šla. Kako to sploh izgleda speed dating? Nisem bila še v resni zvezini in ne vem kako to poteka.
Kr
Kr_ena_1
To pomen, da se na eventu spoznaš s parimi tipi (vsakim posebej, ena na ena), na koncu izmenjaš kontakte, s komer želiš, in je to-to za tam. Potem pa s tistimi, od katerih dobiš/daš kontakt, furaš naprej dating...:-)
Uredništvo
Nina Šajt Duh

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
razmišljaš torej ali se bi udeležila »speed dating« dogodka v mladinskem centru. Želiš si spoznati nekoga drugega, saj ti oseba v katero si zaljubljena ljubezni ne vrača. Neuslišana ljubezen je lahko zelo boleča in traja lahko kar nekaj časa, da to prebolimo. Pomembno je, da si v takšni situaciji za to damo dovolj časa, nato pa poskušamo dati priložnost tudi drugim osebam, ki bi nam lahko ljubezen vračale in s katerimi lahko potencialno zgradimo intimni partnerski odnos. Berem, da si ti tega želiš in obisk takšnega dogodka je v tem primeru lahko dobra ideja. :) V kolikor se ga boš udeleželila te vabim, da greš nanj čim bolj odprtomiselno. Takšni dogodki so namreč lahko ne glede na izzid krasna priložnost, da stopiš iz svoje cone udobja in spoznaš nove ljudi.
Te pa zanima tudi kako takšen dogodek izgleda. Dobila si že odgovor s kratkim opisom poteka takšnega dogodka. O tem kako bo potekal pa se lahko pozanimaš tudi v mladinskem centru, saj ti bodo tam lahko dali najbolj natančne informacije. Dogodki se morda drug od drugega tudi nekoliko razlikujejo, odvisno od tega kdo jih organizira. So pa navadno vodeni in organizirani tako, da lahko na njem brez problema sodelujejo tudi tisti, ki se podobnih odgodkov še niso udeležili.
Kot možno oviro vidiš tudi utrujenost po službi in oddaljenost mladinskega centra. Odvisno od tega kdaj dogodek poteka lahko vnaprej premisliš kako se bi pred njim čim bolj spočila. Morda lahko poskrbiš za dober spanec noč pred dogodkom in si morda privoščiš še hiter počitek po službi. Tudi prevoz lahko poskusiš načrtovati vnaprej. Se lahko pelješ z lastnim prevozom? Te lahko kdo zapelje? Ali lahko uporabiš javni prevoz? :)
V kolikor se boš odločila udeležiti dogodka ti želim predvsem veliko prijetnih in pristnih medosebnih interakcij! V kolikor te še kaj skrbi ali zanima nam lahko ponovno pišeš.
Lepo te pozdravljam,
Nina Šajt Duh, mag. psih.