Pozdravljeni, pisem ker mi jw ze 2 tedna grozno zaspati, zivim v studentskem domu, pred dvema tednama sem izgubila babico ceprav nisem imela stikov z njo zadnja leta zaradi spora v druzini in se nikoli nismo kaj vec pogovarjali mi je bilo ob novici grozno. Kaksne 3 dni mi je bilo zeloo hudo, potem pa sem nehala mislit na to in imam se vedno imam obcutek da to ni res oz tezko dojamem kaj je blo obcutek mam da je se vedno v domu in da jo bom vidla. Problem pa nastane zcecer, ko sem sama in je tema, bojim se da bo prisla ceprav se mogoce to slisi otrocje bojim se probala sem z meditacijo vizualizacijo ki mi je skoz pomagala ko sem bila v stiski in se meditirat ne upam sedaj. Ponoci se zbujam z strahom, obcutkom dusenje, zelo me skrbi za drugo babico, ki ima tezave s krvnim prtiskom. Strah me je zeloo zato bi bila full vesela hitrega odgovora
An
Anonimna
Mogoce se slisi cudno ampak, danes sem bila sppet na robu panicnega napada, med tem ko sem gledala se malo telefon se je naenkrat luc prizgala potem pa sem videla se senco na vratih omare, upam da je to bilo od drevesa zunaj ampak vseeno me stvari zelo skrbijo, imam obcutek da sam enkrat pride, da je zraven, bojim se je grozno mi je ob tem. Upam da se to ne slisi preotrocje ampak me od strahu dusi
Uredništvo
Polona Kuzman

Odgovor svetovalke:
Draga Anonimna,
kar dozivljaš je normalno ob tako hudi izgubi tebi ljube osebe.
To je proces žalovanja, ki ima različne faze. Skozi njih bo veliko lažje iti, če se povežeš z ljudmi in ne ostajaš sama. Vem, zvečer ostaneš sama. Takrat ti meditacija še kako lahko pomaga, sploh če si jo pred tem prakticirala redno in se znaš fokusirati na dih. Če ne vsaj poskusi. Zapri oči in bodi pozorna samo na tvojo pot vdiha in izdiha. Vsaka misel, ki se pojavi, jo samo opazi in sprejmi. Ne bodi nasilna do nje. Samo vrni se nazaj k vdihu in izdihu.
Več zvočnih gradiv za samopomoč najdeš tudi na naši spletni strani.
Drugače ti priporočam tudi vključitev v Hospic, kjer lahko najdeš srečanja žalujočih, tudi otrok. Krasne skupine so. Iz te svoje hude boleče izkušnje, za katero je priporočljivo, da jo podeliš z drugimi, boš zelo zrastla. Napiši nam če še kaj rabiš. Mislimo nate.
Polona Kuzman, univ. dipl. sociologinja in varstvoslovka