Zdravo!
Rabim pomoč in nevem kaj naj. Imam tečnega sosošolca, ki ponavlja razred. V eno mi nagaja ne družima se preveč in tečen je. Cufa me za lase, spotika enkrat me je hotel potisnit čez ograjo...Čez nekaj časa pa sem začela opazovati njegove reakcije. Enkrat smo z šolo šli v muzej in sem se oblekla lepo (svečano) oblekico. Šla sem mimo njega in ni mogel umaknit oči iz mene samo smejal se je in me gledal. Drugič pa se je on oblekel zelo lepo in, ko sem ga videla sem mislila, da sanjam...zdaj vedno, ko se vidima na hodniku ali v razredu kdaj, če imamo nadomeščanje se samo gledama niti ne pozdravima.
Prosim za pomoč!
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico.
Pišeš o sošolcu, ki ti vzbuja mešane občutke. Po eni strani ti nagaja in te s svojim vedenjem nervira, po drugi strani pa ti zadnje čase vzbuja prijetne občutke, ki jih je težko ubesediti. Verjamem, da si zmedena, ker si ne znaš razložiti kaj vse to sploh pomeni.
Glede na tvoja opažanja res obstaja možnost, da si fantu všeč. Morda tega ni znal pokazati drugače, kot da ti je povzročal preglavice. Obstaja tudi možnost, da so v ozadju njegovega vedenja povsem drugačni motivi. Zato je dobro, da ne delaš prehitro zaključkov in pustiš ter opazuješ v katero smer gre vajina zgodba. Vsekakor pa je pomembno da se zavedaš, da določena vedenja, ki bi ti lahko škodila (npr. potiskanje), niso sprejemljiva. V tem primeru je pomembno, da se obrneš na nekoga odraslega, ki ti bo pomagal pri posredovanju informacij temu sošolcu, glede njegovega nesprejemljivega vedenja.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije