Zdravo,imam težavo...Imela sem najboljšo prijateljico.Veliko sva se družili in se skupaj igrali.Čez nekaj časa sem opazila,da se je začela spreminjati(afnati,lagati...).Iskreno sem ji povedala da nočem biti več njena prijateljica in se spoprijateljila z drugo.Bile sva prijateljice od 1 šolskega dne v 6. razredu.Nekatere sošolke so me med tem začele zmerjati in žaliti.Hotele so me osramotiti...K zafrkavanju so povabile sošolca ki je tudi ljubitelj zafrkavanju in vsdno povleče za sabo vse ostale.On mi je začel izdelovati pokale "za najbolj tečno učenko na šoli" k tem so pristopili še vsi ostali.Moja najboljša prijateljica me je ves ta čas malo branila dokler niso sošolke še nje privabile k sebi in se resno norčevale iz mene.Zdaj če jih pogledam je vse narobe.To traja približno že dva tedna.Prosim pomagajte!!!!
• Pa
Pač ena random punca
Zdravo,sem vrstnica podobnih let kot ti in sem imela sošolko ki ima podobno situacijo kot ti,le da jo zafrkavajo fantje. Predlagam ti,da to zaupaš odrasli osebi in se pogovoriš o tem kar se je zgodilo. Lahko pa pristopiš na drugačen način tako,da se delaš da ti je vseeno kar ti govorijo. Tako bodo morda odnehali.Lahko pa si poiščeš druge prijateljice,ampak najprej se prepričaj,da one zaupajo tebi. Upam da ti bo nasvet pomagal :-) Lep pozdrav
• Uredništvo
Martina Bošnjaković

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če prav razumem, si se nekaj časa nazaj prenehala družiti s svojo najboljšo prijateljico, nato pa so te sošolci začeli zasmehovati. Res mi je žal, da se soočaš s tem – verjamem, da ti ni lahko in da je to lahko zelo boleče, sploh ko gre za ljudi, s katerimi preživljaš veliko časa.
Ali imaš koga odraslega, ki mu zaupaš in ti bo stal v oporo? Morda starše, sorodnika ali učitelja? Pomembno je, da se zavedaš, da ti skozi to ni treba iti sama. Če svojo stisko deliš z nekom, ki ti je blizu, ti bo lažje. Poleg tega se nujno obrni na šolsko psihologinjo in ji povej, kaj se v razredu dogaja. Ona bi morala znati ustrezno posredovati v razredu in poiskati načine, kako lahko skupaj najdete rešitev za situacijo.
Vedeti moraš, da nihče nima pravice, da te zasmehuje ali zaničuje. Takšno vedenje nikakor ni sprejemljivo in je prav, da poiščeš pomoč, da se bo situacija izboljšala.
Iskreno upam, da se bodo stvari kmalu obrnile na bolje, in ti želim veliko poguma. Če boš imela še kakšno vprašanje ali boš potrebovala podporo, se vedno lahko obrneš na nas.
Lepo te pozdravljam,
Martina Bošnjaković, dipl. psih. (un)