Pozdravljeni!
Sem prvi letnik in letos sem spoznal čudovito sošolko in zelo hitro sem se zaljubil. Proti koncu šolskega leta sva se začela pogovarjati. Enkrat se mi je zgodilo da sem izgubil nadzor in se je dotaknil po prsih. Začutila je da mi je všeč in velikokrat se mi nasmehne, a ne vem kaj to točno pomeni. Problem je v tem da je v tem obdobju dobila fanta sošolca in vidim da ga ima zelo rada, verjetno bolj kot mene. Posledično je to prekinilo najin nastajajoči odnos. Ko jo bom septembra spet videl ne vem kako naj nadaljujem, naj vztrajam ali pozabim nanjo?
Lp.
• To
Tok-Tok
Vp
mislim, da fantje preveč pričakujete sami od sebe in imate napačne predstave o tem, kaj naj bi dekleta od vas pričakovala. Mit je, da punce od fantov takoj pričakujejo neko akcijo. Napačno je tudi, če ne bo akcije, da bo punca mislila, da je s tabo nekj narobe. Če si nekj naredil ,ker si dobila mogoče napačan nasvet od fantov, ki mislijo, da so frajerji, ali se pač nisi mogel uprti skušnjavi., je kar je. Dekletu se lahko opravičiš, brez strahu ali srama. Lahko , da ti bo ob tem malce nerodno , ampak fant bo naradil, kar je prav da naredi????. Potrebno je jasno povedati ali vprašati. Samo na podlagi nasmehov ne moreš sklepati . da bi ji bil všeč na tak način kot je ona tebi, mislim kot fant pa punca. Dekle je lahko samo prijazno, komunikativno, ni pa nujno ,da so prisotna kakšna globlja čustva. Če ima fanta to ni nobena tragedija. Če ga ima bolj rada, kot tebe tudi to ni tragedija. Niti ti nimaš rad vseh deklet, ki si jima všeč. Da si se zaljubil pri teh letih je to čisto normalno, pa še velikokrat se boš. Fantje in dekleta v tej starosti se tisočkrat zaljubijo, ampak to je zaljubljenost in ne ljubezen. Mladi ste. Prvič se srečujete z dolučenimi čustvi, občutki. Marsikatero razumete napačno ali  nerazumete. Vsi smo šli skozi to. To je proces, ki mu rečemo odraščanje. Naj se ti nikamor ne mudi, ničesar ne boš zamudil.
????
• Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Razumem, da te močna čustva do sošolke zmedejo in ne veš dobro ali bi po počitnicah nadaljeval s prijateljstvom in upal, da se med vama kaj zgodi, ali bi se rajši umaknil. Romantični odnosi so lahko zelo lepi, hkrati pa nikakor niso lahki. Ko se zaljubimo, vsi poznamo neprespane noči, ko premišljujemo, kaj je pomenil nek pogled in kaj tisti nasmeh, kaj narediti in kako brati signale.
Dejstvo, da ima tvoja simpatija fanta, nekoliko omeji tvoje možnosti. Tu moraš spoštovati njeno odločitev, da je v zvezi s tem sošolcem. Mogoče lahko razmisliš o tem, ali si vseeno pripravljen biti z njo prijatelj? V tem smislu lahko seveda z odnosom vztrajaš in poglobiš prijateljski odnos z njo. Če je prijateljstvo nekaj, kar te ne zanima, oziroma je to zate trenutno pretežko, pa je seveda popolnoma razumljivo, če se želiš od nje oddaljiti in jo pozabiti. Hkrati je seveda možno, da bo po počitnicah stanje njene zveze, pa tudi tvojih čustev, drugačno. Mogoče lahko z odločitvijo počakaš tudi do novega šolskega leta, ko boš lahko na novo ocenil situacijo?
Držim pesti.
Lep pozdrav,
Maruša Grešak, mag. psihologije