Oprostite nočem vam tratiti časa ampak z mojo sošolko sva zelo dobra prijatelja. Zelo je lepa in mi je všeč že vseh 7 šolskih let. Ampak ne vem če sem jaz njej. Mislim včasih mi zaupa veliko stvari. Predlagajte mi kaj naj storim.
Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen !
Nič te ne rabi skrbeti, z veseljem odgovorim na tvoje vprašanje ! Če sem te prav razumela, si zelo dober prijatelj s svojo sošolko in si se vanjo malo zagledal. Želel bi nekako preveriti, ali si tudi ti všeč njej in te zanima, kako k temu pristopiti.
Na podlagi znakov je žal zelo težko ugotoviti, ali si osebi všeč ali ne. Razlog je v tem, da smo si ljudje zelo različni in vsak to, da mu je nekdo všeč, pokaže na rahlo drugačen način. Omenil si, da ti punca dosti zaupa, kar je zagotovo znak, da se v tvoji družbi počuti prijetno. Vendar pa to nujno ne pomeni, da si ji všeč, morda bi s tabo želela biti zgolj prijateljica.
Najenostavnejši in hkrati tudi najtežji način, da ugotoviš, ali si osebi všeč je, da jo to tudi neposredno vprašaš ali pa ji sam poveš, da ti je všeč. Če se odločiš za to, da ji zaupaš svoje občutke, je dobro, da to storiš brez posrednikov. Hitro lahko pride do nesporazumov, če ji tvoje sporočilo prenese kdo drug (npr. tvoj ali njen prijatelj). Lahko te bo posrednik narobe razumel in prenesel drugačno sporočilo, punci pa bo lahko nerodno odgovarjati temu posredniku namesto tebi. Splača se, da zbereš pogum in ji na samem poveš, da ti je všeč. Tako boš najbolje vedel pri čem si.
Seveda je možnost tudi, da nisi tako neposreden in jo samo povabiš ven, na kakšen sok ali sladoled. Če bo za to, je to morda znak, da ji je v tvoji družbi prijetno, prav tako jo boš na ta način lahko še bolje spoznal. Lahko pa se odločiš tudi, da boš počakal in videl, kako se vajin odnos razvija. Tudi to je dobra odločitev, vendar pa se moraš sprijazniti s tem, da morda ne boš izvedel ali si ji kdaj bil všeč ali ne.
Upam, da ti moj odgovor kako pomaga.
Lepo bodi,
Ana Lampret, dipl. psihologinja (UN)