Kako sprejeti da te sošolka ki je iz bogate družine zdravnikov ne mara? Poleg tega ima vse materialno in tudi lahko jezika profesorjem ker itak ve da bo šla naprej na medicino. O tem se ne morem z nikomer pogovarjati.
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Na nas si se obrnila s pomembnim vprašanjem glede odnosa s svojo sošolko. Skušal ti bom pomagati po najboljših močeh!
Sprašuješ se, kako razumeti, sprejeti odklonilen odnos sošolke in njen odnos do učiteljev, finančno situacijo, s kom se o tem pogovoriti. S tem ko si pisala nam, si naredila že prvi korak pri reševanju slednje dileme, prepričan pa sem, da se lahko spomniš vsaj ene osebe, ki se ji glede tega lahko zaupaš (prijateljici/staršem).
Sklepam, da se ob takšnem odnosu sošolke ne počutiš najbolje ter si v dilemi kako ravnati.
Po eni strani je takšno doživljanje povsem normalno, saj si želimo biti sprejeti s strani svojih vrstnikov, po drugi strani pa imaš to moč, da izbereš ljudi, s katerimi se želiš družiti. Sprejemanje se lahko torej kaže v razumevanju, da sta si preveč različni, odnos ni prijazen zate in ga ni potrebno vzdrževati. Verjamem, da se ti lahko zdi njena finančna situacija nekoliko nepravična in te moti njen odnos sebe, do učiteljev. V kolikor je to možno, se je lahko zgolj izogibaš, v kolikor pa doživljaš nadlegovanje, nesramne komentarje iz njene strani, se lahko odzoveš na način, da zaščitiš sebe (ji poveš, da ne dovoliš nesramnosti, vzvišenosti do sebe ali pa se obrneš na svetovalne delavce/učitelje, ki ti lahko pri tem pomagajo).
V kolikor se pojavijo še kakšna vprašanja, se le obrni na nas! Želim ti vse dobro.
Martin Peterka Skobe, dipl. socialni pedagog