Če ti sošolka spelje fanta se lahko obrneš na šolsko svetovalno službo ali ne ker šolsko snovjo to nima veze in se oni ukvarjajo zgolj z neposredno šolo in je treba potrpeti v življenju? Kam se potem lahko sploh obneš?
sr
sramjihbilo
na sošolko...?! pa na (ex) fanta.... kva se to gresta, ej...
Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
šolska svetovalna služba v osnovi ni namenjena reševanju »ljubezenskih težav« med učenci, je pa seveda na voljo v primeru čustvenih stisk. Predstavljam si, da se ob nastali situaciji ne počutiš dobro - najbrž se srečuješ z mnogimi vprašanji in močnimi čustvi: morda si jezna, ljubosumna, se počutiš izdano, obupano, ... Z vsem tem se seveda ne rabiš soočati sama, celo zaželeno je, da to nagovoriš in poiščeš ustrezno podporo.
Spodbujam te, da najprej razmisliš, kdo v tvoji bližnji okolici ti lahko priskoči na pomoč - morda prijateljica, starši, kaka druga odrasla oseba, ki ji zaupaš? Na voljo smo tudi mi, tukaj, na spletni svetovalnici. Svoje doživljanje lahko deliš z mano. Če meniš, da bi o tem raje govorila (ne le pisala) z neko nevtralno, nepoznano osebo, je na voljo tudi TOM telefon.
Če te situacija res močno obremenjuje in ne najdeš drugega načina oziroma druge oseba, ki bi ti nudila ustrezno podporo, se lahko obrneš tudi na šolsko svetovalno službo. Svetovalna delavka ti bo zagotovo prisluhnila, kar v tem trenutku najbrž tudi najbolj potrebuješ.
Lepo te pozdravljam,
Amadeja Jurič, mag. psihologije
le
lele
ojla, jaz ti svetujem da se obrnes na prijateljico ki ves da ji lahko zaupws